Sagen er jo den at vi står og skal flytte her i weekenden..

I den lejlighed vi skal flytte i er der to værelser og en stue, og så selvfølgelig køkken og bad..
Det ene værelse er rimelig stort, og det havde jeg egentlig planlagt at Johannes skulle have, men nu er jeg kommet i tvivl..
Det andet værelse så virkelig lille ud da jeg var ude og se lejligheden første gang, men igår synes jeg faktisk at det så rimelig stort ud, og med masser af plads til Johannes ting og sager..

Nu overvejer jeg så at jeg skal have det store værelse som soveværelse, og så lave kontorhjørne derinde, så det ligesom kommer ud af stuen, og dermed vil jeg også få plads til alle mine kreative sider, og samtidig også holde dem ude af stuen..

Det vil så betyde at Johannes jo skal have det mindre værelse, men jeg ved ikke rigtigt om det er forkert af mig at være lidt ego og tænke, at det store værelse nok vil passe bedst til mine egne behov frem for det lille, og der er jo plads nok til Johannes begge steder, det store værelse ville bare betyde at jeg ville kunne overdynge ham med endnu mere legetøj..
Derudover så hænger det lille værelse sammen med stuen, hvor døren til det store værelse ligger ud til gangen, så ville jo også bedre kunne høre ham om aftenen hvis han får det lille..
jeg synes det er svært, hvad ville i vælge??
Anmeld