Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad ville i vælge??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.067 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

An&Jo

Sagen er jo den at vi står og skal flytte her i weekenden..

I den lejlighed vi skal flytte i er der to værelser og en stue, og så selvfølgelig køkken og bad..

Det ene værelse er rimelig stort, og det havde jeg egentlig planlagt at Johannes skulle have, men nu er jeg kommet i tvivl..
Det andet værelse så virkelig lille ud da jeg var ude og se lejligheden første gang, men igår synes jeg faktisk at det så rimelig stort ud, og med masser af plads til Johannes ting og sager..

Nu overvejer jeg så at jeg skal have det store værelse som soveværelse, og så lave kontorhjørne derinde, så det ligesom kommer ud af stuen, og dermed vil jeg også få plads til alle mine kreative sider, og samtidig også holde dem ude af stuen..

Det vil så betyde at Johannes jo skal have det mindre værelse, men jeg ved ikke rigtigt om det er forkert af mig at være lidt ego og tænke, at det store værelse nok vil passe bedst til mine egne behov frem for det lille, og der er jo plads nok til Johannes begge steder, det store værelse ville bare betyde at jeg ville kunne overdynge ham med endnu mere legetøj..

Derudover så hænger det lille værelse sammen med stuen, hvor døren til det store værelse ligger ud til gangen, så ville jo også bedre kunne høre ham om aftenen hvis han får det lille..

jeg synes det er svært, hvad ville i vælge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

VIPpigen

Jeg ville vælge at give barnet det lidt mindre værelse, fordi du så kan have både soveværelse, og kontor/hobby værelse sammen...
Vi har hobbyrum udover vores soveværelse og barneværelse, for der er ikke noget værrere end skulle rode i stuen, eller også får man det slet ikke fundet frem fordi man ikke goder det med at pakke ud, og pakke sammen...

På fra telefonen - derfor med stavefejl.... :-)

Anmeld

29. marts 2012

DitteFisk

An&Jo skriver:

Sagen er jo den at vi står og skal flytte her i weekenden..

I den lejlighed vi skal flytte i er der to værelser og en stue, og så selvfølgelig køkken og bad..

Det ene værelse er rimelig stort, og det havde jeg egentlig planlagt at Johannes skulle have, men nu er jeg kommet i tvivl..
Det andet værelse så virkelig lille ud da jeg var ude og se lejligheden første gang, men igår synes jeg faktisk at det så rimelig stort ud, og med masser af plads til Johannes ting og sager..

Nu overvejer jeg så at jeg skal have det store værelse som soveværelse, og så lave kontorhjørne derinde, så det ligesom kommer ud af stuen, og dermed vil jeg også få plads til alle mine kreative sider, og samtidig også holde dem ude af stuen..

Det vil så betyde at Johannes jo skal have det mindre værelse, men jeg ved ikke rigtigt om det er forkert af mig at være lidt ego og tænke, at det store værelse nok vil passe bedst til mine egne behov frem for det lille, og der er jo plads nok til Johannes begge steder, det store værelse ville bare betyde at jeg ville kunne overdynge ham med endnu mere legetøj..

Derudover så hænger det lille værelse sammen med stuen, hvor døren til det store værelse ligger ud til gangen, så ville jo også bedre kunne høre ham om aftenen hvis han får det lille..

jeg synes det er svært, hvad ville i vælge??

Herhjemme har vi det et stort kontor og et lidt mindre børneværelse (værelserne er dog store begge to) .. og det lidt mindre børneværelse ligger også tættest stuen, og jeg synes klart det er en fordel at min søn har værelse lige op ad stuen - så kan han gå frem og tilbage der og legetøjet bliver for det meste i de to rum

Anmeld

29. marts 2012

Mathilde

Jeg ville vælge det store til soveværelse/kontor.

Herhjemme har vi også det store værelse som soveværelse og Celina har det, der er lidt mindre. Godt vi tog det valg, for det er virkelig begrænset hvor meget hun bruger det. Det bliver stort set kun brugt til opbevaring af legetøj osv. Hun sover hos os om natten og hun leger altid i stuen, hvor vi er....

Så når Johannes ikke er ældre, ville jeg vælge det store. Det var noget andet, hvis han var 12år..

Anmeld

29. marts 2012

anmaj

Jeg vil give det lille til sønnen... For det første er han jo ikk så stor at han bruger dagen derinde og for det andet kan du holde alle dine ting i det store værelse, i stedet for at skulle have lille soveværelse og så også fylde i stuen med hobbyen...

Anmeld

29. marts 2012

An&Jo

jeg kan se at der er rimelig enighed omkring det..

Så tror jeg altså at jeg laver planen om og tager det store værelse selv, og holder alle mine ting derinde fremfor i stuen..

Så bliver der plads til hobby og studie, det bliver fedt..

Anmeld

29. marts 2012

modesty

Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men så snart der kommer krudt i røven på ham, og han kan sidde lidt for sig selv og lege, tror jeg at du vil blive rigtig glad for at hans legetøj kan være på hans eget værelse, og ikke inde i stuen. Børn fylder bare meget når de leger, og de skal have plads at rode på.

Som udgangspunkt ville jeg give ham det store værelse. Men du kan også starte med at give ham det lille og rykke ham over i det store når han bliver lidt større.

Anmeld

29. marts 2012

Mumto3

Stort eller lille værelse, det er underordnet i mine øjne, men ejg ville klart vælge det værelse der her dør ind til stuen som børneværelse.

Anmeld

29. marts 2012

An&Jo

modesty skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men så snart der kommer krudt i røven på ham, og han kan sidde lidt for sig selv og lege, tror jeg at du vil blive rigtig glad for at hans legetøj kan være på hans eget værelse, og ikke inde i stuen. Børn fylder bare meget når de leger, og de skal have plads at rode på.

Som udgangspunkt ville jeg give ham det store værelse. Men du kan også starte med at give ham det lille og rykke ham over i det store når han bliver lidt større.

han er 2 år om 14 dage, og hans legetøj kan sagtens være på det lille værelse, og om han har legetøj i stuen er jeg faktisk ligeglad med, for ved at han helst vil være i samme rum som mig alligevel..

jeg ved godt at de fylder, og det skal han skam også have lov til, og han må rode alt det han vil i min stue, jeg rydder gerne op efter ham..

Anmeld

29. marts 2012

An&Jo

Mumto3 skriver:

Stort eller lille værelse, det er underordnet i mine øjne, men ejg ville klart vælge det værelse der her dør ind til stuen som børneværelse.

det er det lille værelse der har dør ind til stuen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.