Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidder her til morgen med Amanda på skødet og synger morgen-sang for hende. Har lige taget hende op af sengen og vi hygger rigtig. Min arm ligger rundt om hende. Hun sidder og aer min arm lige så stille og kærligt mens hun siger: "Ae, ae, ae". Så lige pludselig tager hun fat og niver til i min arm, hvorefter hun kigger op på mig med store blå øjne og siger: "Av??"
Alligevel lidt nuser ikke? Hun var bare så stolt fordi hun havde lært at sige av
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amandas-mor skriver: Sidder her til morgen med Amanda på skødet og synger morgen-sang for hende. Har lige taget hende op af sengen og vi hygger rigtig. Min arm ligger rundt om hende. Hun sidder og aer min arm lige så stille og kærligt mens hun siger: "Ae, ae, ae". Så lige pludselig tager hun fat og niver til i min arm, hvorefter hun kigger op på mig med store blå øjne og siger: "Av??" Alligevel lidt nuser ikke? Hun var bare så stolt fordi hun havde lært at sige av
Åhhhh hvor er det bare sødt! Det lyder da bare som en fantastisk dejlig lille pige du har fået dig! Når jeg læser sådanne nuttede ting, glæder jeg mig jo bare endnu mere til det er min tur til at sidde sådan med min datter!
Hehe
Hun vidste da at det gjorde ondt.. Hun skulle bare lige være sikker på forskellen.. Fantastisk
UngMor20 skriver: Åhhhh hvor er det bare sødt! Det lyder da bare som en fantastisk dejlig lille pige du har fået dig! Når jeg læser sådanne nuttede ting, glæder jeg mig jo bare endnu mere til det er min tur til at sidde sådan med min datter!
Ja hun er fantastisk. Hende og hendes far er det bedste i mit liv
Du kan roligt glæde dig, det er hårdt, men det er verdens bedste eventyr at være mor
nettemor skriver: Hehe Hun vidste da at det gjorde ondt.. Hun skulle bare lige være sikker på forskellen.. Fantastisk
Ha ha ja det tror jeg også du har ret i. Hun gør mange ting for tiden der stiler mod at lave sig et verdensbillede. Fx ved hun også godt at man ikke skal smide mad på gulvet med vilje når man sidder ved bordet. Alligevel sker det næsten ved hvert måltid at hun ser mig eller hendes far direkte ind i øjnene og så dinger et stykke mad ud over kanten af højstolen, slipper og smidder det på gulvet, hvorefter hun så ryster kraftigt på hovedet og siger: "Nej!"...ligesom om hun bare vil have afklaret om verden stadig er sådan indrettet at det må man altså ikke
hihi ja det er super nuttet at de gør det..
Min søn slog gerne en ( han er 17 mdr så det er ikke hårdt) hvor efter han kigger på en og siger av..Selvom jeg prøver at fortælle ham at det må man ikke så er det lidt svært for det er BARE så sødt nå de gør det.
katrine26 skriver: hihi ja det er super nuttet at de gør det.. Min søn slog gerne en ( han er 17 mdr så det er ikke hårdt) hvor efter han kigger på en og siger av..Selvom jeg prøver at fortælle ham at det må man ikke så er det lidt svært for det er BARE så sødt nå de gør det.
Ja nemlig. Man siger fra, men latteren bobler bare inden i
Amandas-mor skriver: Ha ha ja det tror jeg også du har ret i. Hun gør mange ting for tiden der stiler mod at lave sig et verdensbillede. Fx ved hun også godt at man ikke skal smide mad på gulvet med vilje når man sidder ved bordet. Alligevel sker det næsten ved hvert måltid at hun ser mig eller hendes far direkte ind i øjnene og så dinger et stykke mad ud over kanten af højstolen, slipper og smidder det på gulvet, hvorefter hun så ryster kraftigt på hovedet og siger: "Nej!"...ligesom om hun bare vil have afklaret om verden stadig er sådan indrettet at det må man altså ikke
Ja hun skal se hvordan I reagere på det. Om det virkelig er rigtig at man ikke må gøre det.. Og om I reagere på samme måde hver gang..
Hihi. De er nemlig bare så kære i den størrelse. Årh jeg elsker når min knægt nusser sin storesøster - men den er klokkeklar hver gang, der kommer et tidspunkt hvor han lige skal undersøge om det stadig er forbudt at rive hende i håret GODT han har en tålmodig storesøster der gang på gang lærer ham at "av nej det må du ikke stadig ikke"
Nettemor skriver: Ja hun skal se hvordan I reagere på det. Om det virkelig er rigtig at man ikke må gøre det.. Og om I reagere på samme måde hver gang..
Ja nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128