Att: Mor til Liva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg undrer mig over om du ikke får mine beskeder, jeg modtager i hvertfald intet svar. Jeg har sendt dig en sms og jeg har sendt dig 2 breve i pb herinde nu. Hvis du ikke har modtaget dem,kan du så ikke prøve at sende en til mig?

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

K&S

Er du klar over, at du er anonym? :-)

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeps Men hun ved godt hvem jeg er

Anmeld

29. marts 2012

modesty

Hvad sker der for at poste sådan et emne rettet mod en bestemt bruger, når man selv er anonym?? DÅRLIG stil!

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvad er der dårlig stil ved det? Jeg bekymrer mig bare om hun ikke får mine beskeder Var nu ment som en hjælp, ikke dårlig stil

Anmeld

29. marts 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Jeg undrer mig over om du ikke får mine beskeder, jeg modtager i hvertfald intet svar. Jeg har sendt dig en sms og jeg har sendt dig 2 breve i pb herinde nu. Hvis du ikke har modtaget dem,kan du så ikke prøve at sende en til mig?

Mvh

Jeg har lige sendt dig et svar..... Helt rolig... Bare fordi man ikk lige svarer med det samme...!!!

Anmeld

29. marts 2012

Mor til L&S

modesty skriver:

Hvad sker der for at poste sådan et emne rettet mod en bestemt bruger, når man selv er anonym?? DÅRLIG stil!

Ja jeg er sgu også lidt chokket!!

Anmeld

29. marts 2012

modesty

Jeg synes at det er en meget mærkelig forum-etikette.  Nu ved jeg ikke i hvor lang tid du har prøvet at få fat på hende, men jeg kan da se at hun var aktiv herinde for et par dage siden. Du har kontaktet hende på flere forskellige måder og hun har ikke svaret - det kan jo tænkes at hun ikke gider svare, at hun har for travlt eller noget helt tredje. At du på den måde bringer jeres kommunikation ud i et åbent forum hvor du blotter hende, men ikke dig selv, virker på mig meget mærkeligt.

Anmeld

29. marts 2012

Mor til L&S

modesty skriver:

Jeg synes at det er en meget mærkelig forum-etikette.  Nu ved jeg ikke i hvor lang tid du har prøvet at få fat på hende, men jeg kan da se at hun var aktiv herinde for et par dage siden. Du har kontaktet hende på flere forskellige måder og hun har ikke svaret - det kan jo tænkes at hun ikke gider svare, at hun har for travlt eller noget helt tredje. At du på den måde bringer jeres kommunikation ud i et åbent forum hvor du blotter hende, men ikke dig selv, virker på mig meget mærkeligt.

Det er kun fra i går at jeg ikke lige har svaret hende... Og har ikke svaret pga min datter er syg og har ikke haft tid og overskud til at svare hende eller beslutte om jeg vil købe hendes voksi.... Har slet ikke tænkt på voksi, når hun er syg...
Men har svaret hende nu hertil morgen hvor jeg loggede på...

Anmeld

29. marts 2012

modesty

Mor til Liva skriver:

Det er kun fra i går at jeg ikke lige har svaret hende... Og har ikke svaret pga min datter er syg og har ikke haft tid og overskud til at svare hende eller beslutte om jeg vil købe hendes voksi.... Har slet ikke tænkt på voksi, når hun er syg...
Men har svaret hende nu hertil morgen hvor jeg loggede på...

God bedring med den lille. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.