3 nat i juniorsengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

An&Jo

Det er bare gået over alle forventninger når det kommer til skiftet mellem tremmeseng og juniorseng..

Han lægger sig til at sove med det samme, uden at komme ind i stuen eller noget som helst.. Jeg synes det er super fedt at han bare lægger sig til uden at brokke sig..

Han var også med oppe i den nye lejlighed idag, og han tullede bare lidt rundt og kiggede, og snakkede, og så legede han med det legetøj jeg havde taget med til ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

Det er bare gået over alle forventninger når det kommer til skiftet mellem tremmeseng og juniorseng..

Han lægger sig til at sove med det samme, uden at komme ind i stuen eller noget som helst.. Jeg synes det er super fedt at han bare lægger sig til uden at brokke sig..

Han var også med oppe i den nye lejlighed idag, og han tullede bare lidt rundt og kiggede, og snakkede, og så legede han med det legetøj jeg havde taget med til ham..

Hvor dejligt.. Blev han glad da han så den fine seng bygget af super woman

Anmeld

28. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Hvor dejligt.. Blev han glad da han så den fine seng bygget af super woman

hehe, jaa han blev super glad da han opdagede den..

Han pegede på den og sagde, "skal sove" måtte jo så forklare ham at han skulle sove der om natten og ikke med det samme..

Anmeld

28. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

hehe, jaa han blev super glad da han opdagede den..

Han pegede på den og sagde, "skal sove" måtte jo så forklare ham at han skulle sove der om natten og ikke med det samme..

Ha ha ha hvor sødt.. Super dejligt

Anmeld

28. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Ha ha ha hvor sødt.. Super dejligt

ja det er super fedt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.