Spørgsmål om togskinner m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvad vil det koste hvis man vil have togskinner og man er over 18?

Og kan man godt bare sige til sin tandlæge at man ønsker at få togskinner? Eller bøjle m.m. ?

Jeg har virkelig skæve tænder og jeg hader at åbne munden så folk kan se det. Forstår ikke hvorfor jeg ikke fik bøjle på da jeg gik i folkeskole for det er da ikke blevet værre

Og kan man evt. få lov til at betale over flere gange? Evt. afbetaling? Tor det er meget dyrt og jeg kan ikke vente flere år før jeg har sparet op til det.

Hilsen en der virkelig HADER sine tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Og kan man godt bare sige til sin tandlæge at man ønsker at få togskinner? Eller bøjle m.m. ?

Jeg har virkelig skæve tænder og jeg hader at åbne munden så folk kan se det. Forstår ikke hvorfor jeg ikke fik bøjle på da jeg gik i folkeskole for det er da ikke blevet værre

Og kan man evt. få lov til at betale over flere gange? Evt. afbetaling? Tor det er meget dyrt og jeg kan ikke vente flere år før jeg har sparet op til det.

Du kan være heldig at finde en tandlæge der er villig til afbetaling, google det og ring rundt.

Resten af dine spørgsmål aner jeg intet om, men vil da tro du kan få rettet tænder til som voksen?

Anmeld

28. marts 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

du kan SAGTENS få rettet dine tænder som voksen. ingen problemer..

spørg din tandlæge..

Anmeld

28. marts 2012

Noneother

Hos en normal tandlæge vil det koste 25-35.000kr. Så ja det er dyrt, men går ud fra at det er til at få på afbetaling.
Tror dog ikke du kan finde nogen der vil gå med til en længere afbetalingsperiode end 2 år, da du jo så vil have fået bøjlen af.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis du fx. prøver at kontakte tandlægehøjskolen i KBH, så kan du være heldig at blive godkendt som patient hos dem. Så skal du kun betale for materialer hvilket er omkring de 10.000kr. -Dette beløb kan du så betale af på så længe du har bøjle på.

Anmeld

28. marts 2012

jydeinden

Anonym skriver:

det er ikke sikkert du kan få bøjle på, det kommer meget an på om selve biddet også er "skævt".. for er dette tilfældet så er det ikke sikkert at en bøjle kan rette op på det. ( har selv haft bøjle på i 2,5 år, men i mit tilfælde bliver mine tænder ALDRIG pæne, og sådan er det )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.