Tegn på stress.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har haft stress som i er blevet sygemeldt af?
Hvilke tegn havde i for at det var stress? Og hvad kan man gøre for at komme af med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

pussekat

Anonym skriver:

Hvilke tegn havde i for at det var stress? Og hvad kan man gøre for at komme af med det?

hejsa

jeg her en mand som her prøve det og han kun ikke sove og han  og  op hele tid og han her være på vej til det en gang til men jeg kun se det være på vej så sige det til ham og han kun godt se den være på vej og han fik lykkepriller i 4 månde og jeg håbet ikke jeg skal prøve det igen for se en man elsker være så syg af stress

så jeg synde du skal til at kom til læge med dig for det kan kom til at gå mange månde vis det ikke gør når ved det

til dig

Anmeld

28. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg er lige nu sygemeldt med stress og må sige til dig at der ik er et eneste stress-tilfælde der er ens, hverken mht. symptomer eller behandling.

Jeg har været i noget stress-håndtering hvor jeg har fået noget mere basisviden om hvad stress er og så har jeg arbejdet med en stress-coach for at finde ud af hvorfor lige præcis JEG stresser så jeg kan gøre noget ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.