michelledam skriver:
Hey girls.
Hvad giver i jeres på til at sove i de dage her?
Synes jeg er lidt i vildrede for der er jo varmt når isabella bliver puttet kl 19. Så giver jeghende strømpebukser på og en body eller en t-shirt og et tyndt tæppe. Så går der en time så kamp koger hun. Men lader jeg være med at give hende noget på så ligger hun og bliver kold om natten da hun altid sparker dynen af.
Jeg har sådan en sovepose men hvis jeg ligger hende i den om aftenen er hun nødtil ikke at have tøjpå. Men hendes arme er jo fri så de bliver iskolde i løbet af aftenen og natten. What todo? Synes det er synd at jeg skal vække hende fordi hun skal have lidt tøj på inden vi går i seng.
Hvad med at give hende en langærmet body på og så i soveposen uden bukser på hvis hun koger så meget? Og så evt slukke for/skrue ned for varmen i soveværelset. Eller evt få en lidt køligere sovepose.
Amanda sover i soveværelse uden varme på, i sovepose og med enten pyjamas og undertøj eller natdragt og undertøj. Hun er altid tilpads i temperatur.
Hendes sovepose er en let en med et lag pladevat og så foer og forside på. En til forår og sommer 
Anmeld