Tøj til natten? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

HeidiØ

Her sover William i heldragt med radiatoren på 1, på et godt udluftet værelse! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

morethanperfect

michelledam skriver:

Øhh hendes radiator står mellem 2-3 .

Kan være du skal skrue lidt ned .. Måske ned på 1 .. Og så , hvis du ikke gøre , lufte ud hele dagen .. 

Anmeld

28. marts 2012

modesty

Kan hun ikke have bare en tynd bluse på i soveposen? Ellers kan man købe sommer-soveposer.

Anmeld

28. marts 2012

Plysbjørnen

michelledam skriver:

Øhh hendes radiator står mellem 2-3 .

prøv at skrue ned for hende radiator, og på med en langærmet body

Anmeld

28. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har samme problem  Ida er ALTID kogende varm når hun sover. Jeg giver snart op  Har prøvet natdragte, bodyer, strømpebukser.. Og det virker ikke. Hun er bare varm

Anmeld

28. marts 2012

Laulund87

Børn har bedst af at sove i et rum hvor der er ca 18 grader

Min datter sover med todelt nattøj, strømper og dyne.. Men der er jo så også køligt på hendes værelse.

Anmeld

28. marts 2012

Røverdatter

Min dreng sover godt nok stadig i vores seng, men han har som regel bare en langærmet body eller strømpebukser hvis det er koldere. Men gør helst sådan at han har bare fødder, for det synes jeg selv er mest behageligt

Anmeld

28. marts 2012

Tona

michelledam skriver:

Hey girls.
Hvad giver i jeres på til at sove i de dage her?

Synes jeg er lidt i vildrede for der er jo varmt når isabella bliver puttet kl 19. Så giver jeghende strømpebukser på og en body eller en t-shirt og et tyndt tæppe. Så går der en time så kamp koger hun. Men lader jeg være med at give hende noget på så ligger hun og bliver kold om natten da hun altid sparker dynen af.

Jeg har sådan en sovepose men hvis jeg ligger hende i den om aftenen er hun nødtil ikke at have tøjpå. Men hendes arme er jo fri så de bliver iskolde i løbet af aftenen og natten. What todo? Synes det er synd at jeg skal vække hende fordi hun skal have lidt tøj på inden vi går i seng.

Hvad med at give hende en langærmet body på og så i soveposen uden bukser på hvis hun koger så meget? Og så evt slukke for/skrue ned for varmen i soveværelset. Eller evt få en lidt køligere sovepose.

Amanda sover i soveværelse uden varme på, i sovepose og med enten pyjamas og undertøj eller natdragt og undertøj. Hun er altid tilpads i temperatur.  Hendes sovepose er en let en med et lag pladevat og så foer og forside på. En til forår og sommer

Anmeld

28. marts 2012

Mother-love

Amandas-mor skriver:

Hvad med at give hende en langærmet body på og så i soveposen uden bukser på hvis hun koger så meget? Og så evt slukke for/skrue ned for varmen i soveværelset. Eller evt få en lidt køligere sovepose.

Amanda sover i soveværelse uden varme på, i sovepose og med enten pyjamas og undertøj eller natdragt og undertøj. Hun er altid tilpads i temperatur.  Hendes sovepose er en let en med et lag pladevat og så foer og forside på. En til forår og sommer

Tak for svar nu vil der fremover være skruet ned for varmen og så vil hun få en body på og i soveposen.
Godt nok er temperaturen fin i dag så hun er kommet i en heldragt og under hendes dyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.