hvor tit har deres været syge i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

lucas<3

ja hvor mange gange har jeres være syge i år..?

dpen og mig kiggede i hendes kalender og han har været syg i 21 dage bare siden januar.. det syns jeg lyder a meget, lægen sagde at de var så syge, men det syns jeg bare lyder a mange gange..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

twinboys

lucas<3 skriver:

dpen og mig kiggede i hendes kalender og han har været syg i 21 dage bare siden januar.. det syns jeg lyder a meget, lægen sagde at de var så syge, men det syns jeg bare lyder a mange gange..

Det er godt nok mange gange... Jeg er dagplejer og jeg har et barn der siden 1.januar har været syg 7 gange ( dage) og ja de andre børn har siden 1.januar været syge 1-2 dage... Men nu er vi også en naturdagpleje hvor vi er ude i den friske luft hele tiden, så vi samler ikke alle de baktusser indenfor...

Majbritt

Anmeld

28. marts 2012

MetteT

Christianblev et år for en uge siden og startede dagpleje den 2. Januar.. Han har været vold meget syg.. Først Mellemørebetændelse, så feber og pylret ved tandfrembrud, så halsbetændelse medstreptokokker, så skoldkopper og lige nu lungebetændelse.. Og ind i mellem og imens det sædvanlige snot, hosteri osv.. Nårh ja, og så lige en gang øjenbetændelse også... ved ikke hvor mange dage det blir.. Men tror vi er et godt stykke over 21.. Stakkels lille pus.. Og inden han startede Dp var han faktisk aldrig syg.. Så han er blevet hårdt ramt.. Knus Mette 

Kathrine har været ramt af skoldkopper og omgangssyge, begge af en uges varighed..

Anmeld

28. marts 2012

B&J

siden januar har daniel været syg 1gang han havde været syg i weekenden og lige for at være sikker jamen så og vi lige mandagen med ellers ikke

mener ikke en smule snot og lidt hosten er at være syg for han er frisk og totalt bølle

Anmeld

28. marts 2012

Clisolka

lucas<3 skriver:

Jeg tror jeg har været hjemme med Isabella omkring 5-6 dage i år - indtil videre... 

Først var det maveomgangen hun havde, så tænderne og for ca 14 dage siden var det feber i forbindelse med bisserne igen 

Anmeld

28. marts 2012

Rsa

lucas<3 skriver:

Min datter er ikke syg i mange dage i streg, men siden hn startede i vuggestue for knap 3 måneder siden har hun haft rigtig mange sygedage... Først snot og hoste, mellemørsbetændelse, udslæt over hele kroppen forårsaget af en eller anden virus. Diarre, feber (kindtænder) og jeg ar gennemsnitlig haft 1 barns 1.sygedag hver uge de sidste 6 uger.... Er snart ved at være møghamrende træt af sygdom... Så du er ikke den eneste!

Anmeld

28. marts 2012

K&S

Anton har været syg 7 dage i år - hele familien lå med forkølelse og 40 i feber

Han fik lagt dræn 12. december og har kun været syg de 7 dage - hvor han derimod ikke havde mange uger i DP uden min. 1 sygedag, inden han fik lagt dræn...

Anmeld

28. marts 2012

Maja_4000

Jeg har ikke tal på det 

Vil skyde på 20 - 25 dage .. + weekends ..

Anmeld

28. marts 2012

bullerbassen

7-9-13 har vi kun været syge 1 gang , fra torsdag til mandag.

Sidste vinter lå vi nonstop fra nov- april. 

Så ser ud til vi slipper let og elegant igennem sygdom denne gang. Syntes nu også vi tog vores tørn sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.