Humørsvingninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.874 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. april 2009

LineD

Nu må jeg lige høre alle i kloge gravide tøser (også jer der har født)

Hvornår sætter hormonerne ind, i forbindelse med humørsvingninger?

Jeg er kun 6+0 men jeg sviiiinger bare op og ned i humør, kan hyle det ene sekund og grine det næste , men mest hyle lige disse dage, bare jeg skulle se House idag fik jeg tårer i øjnene fordi en fiktiv figur døde (Ej come on altså!)...

Jeg ved ikke om rygestop oveni kan give forhøjet humør nedturs effekt?

Knus et totalt tudefjæs, der også gerne vil vide hvornår jeg kan forvente det forsvinder igen !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

Stumpen

Homonerne spiller helt sikkert ind.. Jeg husker da jeg var gravid med Mathilde at Karsten gav mig en fødselsdagsgave jeg ikke var særlig vild med og jeg brød nærmest sammen.... Og han sad bare der og gloede uforstående på mig

Anmeld

5. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Med det samme, vil jeg mene...

Kan huske da jeg blev gravid første gang, der skulle jeg også stoppe med at ryge, og kan huske jeg havde det ganske forfærdeligt. De første 3 uger eller sådan, lå jeg mere eller mindre konstant på sofaen og græd
Så rygestop + hormoner...uha, fæl blanding...

Anmeld

5. april 2009

LineD

Puha, ja så kan jeg godt se jeg har mange hyggelige måneder foran mig... SUK!
Puha da.... Morten glor også ondsvagt på mig når jeg får vandet høns hver anden time Det kombineret med umådeligtræthed og rygestop puha for en god mix jeg har kastet mig frivilligt ud i

Anmeld

5. april 2009

christinam

LineD skriver:

Puha da.... Morten glor også ondsvagt på mig når jeg får vandet høns hver anden time Det kombineret med umådeligtræthed og rygestop puha for en god mix jeg har kastet mig frivilligt ud i

kender jeg alt for godt til selv jeg er bare sur , og så kan jeg smile og så sur igen hehe mangler sgu mine smøger men vil ikk tag en , har heller ikk nogen hehe

Anmeld

5. april 2009

Diana...

LineD skriver:

Nu må jeg lige høre alle i kloge gravide tøser (også jer der har født)

Hvornår sætter hormonerne ind, i forbindelse med humørsvingninger?

Jeg er kun 6+0 men jeg sviiiinger bare op og ned i humør, kan hyle det ene sekund og grine det næste , men mest hyle lige disse dage, bare jeg skulle se House idag fik jeg tårer i øjnene fordi en fiktiv figur døde (Ej come on altså!)...

Jeg ved ikke om rygestop oveni kan give forhøjet humør nedturs effekt?

Knus et totalt tudefjæs, der også gerne vil vide hvornår jeg kan forvente det forsvinder igen !!

Hi hi de stopper aldrig griner jeg er begyndt at tvivle jeg tuder stadig hele tiden griner.
Kan ikke huske hvor tidligt det startet. Jeg dog ikke så sur og irriteret som jeg kunne være under graviditeten. er bare tudefjæs hele tiden hi hi.

Anmeld

5. april 2009

Stumpen

LineD skriver:

Altså hvis du har homoner er a la mine, så kan forsikre dig om at dit tuderi ikke stopper pga. overstået graviditet... Min datter er nu 2½ og jeg tuder stadig over bare det mindste i fjernsynet (det er ligefør det tangere over i det pinlige )

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

Ja syntes først rigtig de kom her omkring uge 29-30

kan være rgtig glad og så siger kæresten ligeet ord, forkert så jeg sur... eller han ikke har lat tøjet sammen på den måde jeg ville...
forsøger på ikke at skælde ud for han gør jo alt her hjemme nu når jeg ikke kan, og han kan jo kun gøre det så godt han kan...

Anmeld

6. april 2009

Mathilde

Jeg mærkede hormonerne helt fra starten og de er der stadig... Jeg synes dog det var værst i starten, men det var nok fordi jeg samtidig stoppede med at ryge. F... hvor var jeg hidsig
Der skal bare ingenting til før man bliver rørt, sur, ked af det, hidsig osv.
Vi må håbe vores mænd bærer over med os

Knus Mathilde 25+5

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Jeg mærkede hormonerne helt fra starten og de er der stadig... Jeg synes dog det var værst i starten, men det var nok fordi jeg samtidig stoppede med at ryge. F... hvor var jeg hidsig
Der skal bare ingenting til før man bliver rørt, sur, ked af det, hidsig osv.
Vi må håbe vores mænd bærer over med os

Knus Mathilde 25+5

Hvor er det altså bare et mega godt profil billede du har fået dig søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.