Unge og selvværd: Spørgeskema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.845 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

incognito

Hej folkens.

Det er sådan, at jeg og to andre er i gang med en feltundersøgelse på psykologi B. Vi har derfor lavet et spørgeskema, som vi rigtig gerne vil have så bred en skare til at besvare.

Det skal lige siges, at spørgeskemaet mest henvender sig til "de unge". Så må I selv definere om I tilhører den gruppe

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHlXQVc0WDdXRWhFSmtOTFBhU3NieWc6MQ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Kamulla

uha.. har lige lavet og afleveret min feltundersøgelse på psykologi B skrev bare om intelligens og gik ud fra howard gardners 8 intelligenser brugte også spørgeskema...

jeg er 23 snart 24år, så ved ikke om jeg kan bruges

Anmeld

28. marts 2012

incognito

Kamulla skriver:

uha.. har lige lavet og afleveret min feltundersøgelse på psykologi B skrev bare om intelligens og gik ud fra howard gardners 8 intelligenser brugte også spørgeskema...

jeg er 23 snart 24år, så ved ikke om jeg kan bruges

Du svarer selvfølgelig bare

Anmeld

28. marts 2012

Nattøs

incognito skriver:

Hej folkens.

Det er sådan, at jeg og to andre er i gang med en feltundersøgelse på psykologi B. Vi har derfor lavet et spørgeskema, som vi rigtig gerne vil have så bred en skare til at besvare.

Det skal lige siges, at spørgeskemaet mest henvender sig til "de unge". Så må I selv definere om I tilhører den gruppe

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHlXQVc0WDdXRWhFSmtOTFBhU3NieWc6MQ

synes det var meget få spørgsmål og min personligvurdering, er at jeg ikke aner hvad i kan få ud af så enkle og få spørgsmål. Jeg kunne desværre ikke rigtigt hjælpe, da jeg ikke har taget andet end 9 klasse ind til videre.

Anmeld

28. marts 2012

Kamulla

så er der svaret, men ved ikke hvad det har med unge og selvværd at gøre... er det ikke mere noget arv og miljø???? og sikker på de få spørgsmål er nok til en feltundersgelse hvor i skal skrive en opgave???

Anmeld

28. marts 2012

incognito

Nattøs skriver:

synes det var meget få spørgsmål og min personligvurdering, er at jeg ikke aner hvad i kan få ud af så enkle og få spørgsmål. Jeg kunne desværre ikke rigtigt hjælpe, da jeg ikke har taget andet end 9 klasse ind til videre.

Tja, vi kan nu godt bruge disse (få) spørgsmål, og du skal have tak for besvarelsen

Anmeld

28. marts 2012

incognito

Kamulla skriver:

så er der svaret, men ved ikke hvad det har med unge og selvværd at gøre... er det ikke mere noget arv og miljø???? og sikker på de få spørgsmål er nok til en feltundersgelse hvor i skal skrive en opgave???

Nu tager vi den lige som det er. Dette er kun noget af feltundersøgelsen, men noget vi helt klart kan bruge.

Anmeld

28. marts 2012

Nattøs

incognito skriver:

Tja, vi kan nu godt bruge disse (få) spørgsmål, og du skal have tak for besvarelsen

bare i orden sendte nu ikke besvarelsen, da jeg ikke mente i kunne bruge ved ikke til noget

Anmeld

28. marts 2012

FrkZier

incognito skriver:

Hej folkens.

ikke for at lyde totalt kritisk - men hvordan har i ud fra dette spørgeskema tænkt jer at samle viden om unges selvværd?
jeg har selv haft PsykologiB og min lære var ikke særlig glad for vi brugte spørgeskemaer da de oftest ikke kan bruges til det man havde forventet

Anmeld

28. marts 2012

incognito

FrkZier skriver:

ikke for at lyde totalt kritisk - men hvordan har i ud fra dette spørgeskema tænkt jer at samle viden om unges selvværd?
jeg har selv haft PsykologiB og min lære var ikke særlig glad for vi brugte spørgeskemaer da de oftest ikke kan bruges til det man havde forventet

Dette spørgeskema er blot en del af vores projekt. Det er ikke størstedelen af det, men det skal med til at underbygge andre ting vi har i forvejen. Vi er gået de veje, hvor vi ønsker at forbinde unge og deres selvværd med fx forældre og omkreds. Men som sagt, dette er altså kun én mindre del af projektet. Vi har i forvejen en del andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.