hvor F***** er mine feriepenge??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

nej, min ferie er ikke betalt,

holdte slet ikk ferie sidste år overhovedet da jeg sku tjene op til det jo, og ja det har jeg så gjort og nu har jeg knoklet for ingen verdens nytte!!!!!!!!!

Easy easy.. der er nok en forklaring.. er du i arbejde nu dér hvor du har optjent feriepenge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

jamen hvis jeg søger på feriekonto så går den ind på ATP

og jeg kan da også se alt det jeg tidligere har fået udbetalt

HM prøv at tjekke e-boks om dit feriekort skulle være sendt dertil... For du burde kunne få det udbetalt når du har mulighed for at afholde det... Det fik jeg nemlig...

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

HM prøv at tjekke e-boks om dit feriekort skulle være sendt dertil... For du burde kunne få det udbetalt når du har mulighed for at afholde det... Det fik jeg nemlig...

snøft nej der var heller intet brev eller noget

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Easy easy.. der er nok en forklaring.. er du i arbejde nu dér hvor du har optjent feriepenge?

nej er jeg ikk

men jeg handler der nemlig hver dag da det er en alm madvare butik

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

AAAAAAAA

NU ER JEG GLAD IGEN SMILLLLLL

fik fat i hovedkontoret som self kunne fortælle mig at de ikk samarbejder med ATP og de derfor har deres helt eget system
og så spurgte hun om jeg havde skiftet adresse NEJ så fandt vi lige ud af at deres adresse på mig var en sølle fejl på 71 og 79 som er mit husnr ha ha ha. så de har haft sendt det men til den forkerte adresse

pu ha for den jeg er vist stresset for tiden smilll

men tak for alle jeres råd søde baby venner, og undskyld jeg lige spidsede , men vi kan virkelig godt bruge hver en øre vi får hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.