Hun slår !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Kvist

Maja_4000 skriver:

Caroline er 15 måneder og har den sidste uges tid slået .. "Heldigvis" er det kun mig og far det går ud over .. Men frygter at hun begynder på det i vuggestuen 

Jeg tror ikke hun gør det for at være led .. Det er som regl når hun krammer eller kysser , så får man lige et slag også :b

Vi siger AV at forklarer at hun må ae i stedet og ae'er så med hendes hånd .. Hvis hun bliver ved , sætter vi hende ned .. Er dét det "rigtige" at gøre ? Eller har I andre metoder ? :b

Min Albert på 15 mdr. har det også med at slå.. Og det går desværre også ud over de andre i dagplejen.. Men hun siger det er en fase de skal igennem, og det sker heldigvis ikke så tit mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

K&S

Zeus skriver:

Cajsa kan også finde på at slå eller rive når hun bliver sur/frustreret.. Men hvis vi siger nej, og "ae ae", så aer hun som regel - men det er ikke altid Hun gør det ved os alle, og sig selv

Men vi har tænkt at det er fordi hun udviklingsmæssigt er langt foran, mens sproget er pænt dårligt, så det simpelthen er fordi hun bliver frustreret over tingene... Håber i hvert fald det bliver bedre, efterhånden som sproget bliver bedre

Præcis det samme gør Anton, når han bliver sur eller frustreret - men det er kun mor og far, der står for skud :-) alle andre steder er han et pragteksemplar, der ikke får andet end ros :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.