Er så ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nej jeg er sikker på du er en god mor men for en sikkerheds skyld synes jeg du skal lægge babyen i egen seng fremover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Mumto3

Det har mine babyer også gjort, og nu hvor vi ligger to voksne og 3 børn i alderen 4 til 8 år, så hænder det at der er en der falder ud af sengen.Det er skrækkeligt når de er helt små, men de tager ikke skade. Jeg kan dog på det varmeste anbefale en af de senge som man kan stille op ved siden af dobbeltsengen, så baby har sin egen seng, men stadig ligger sammen med mor. De er bare super gode og alle pengene værd!

Anmeld

28. marts 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Åh sidder og tuder ...

Min søn på tre mdr vågner en gang om natten og får lidt mad

Også putter han hos mig resten af natten.

- han ligger tæt til mig og jeg holder om ham..men ikke i nat

Der lød et bump

Han gad ikke men har skyldfølelse..

Han har vent sig og ved sq ikke hvorfor jeg ikke holde om ham som

Jeg plejer... Så nu sidder jeg her i sofaen og tuder med min vidunderlig søn i armene.. 

Han har fået en lille bule i panden noget jeg skal ringe til lægen om eller?

Øv en oplevelse, det er desværre bare det der engang imellen sker for os super mødre For fremtiden synes jeg bare I putter inde ved væggen så sker det ikke igen, der går ikke lang tid så begynder han at mosle lidt mere om natten.

Og VILLE ringe til lægen, det er altid bedst lige at få dem tjekket - giver også dig ro i kroppen og hovedet.

og det sker virkelig for mange, og det gør ondt i hjertet men du er en god mor.

Anmeld

28. marts 2012

Muffinmus

mine unger er sørme da også faldet ud af sengen, flere gange endda, både som 4 mdr og 1 år....

Så ja, det gør ondt på en mor, men de babyer er hårdføre og kan faktisk tåle en del uden at der sker noget. Så jeg er sikker på at hvis han bare spiser og sover som han skal, så er det bare en lille bule og hellere end lille bule den vej, så er du sikker på bulen udvikler sig rigtigt jo:-)

Og ja, vi fandt en gammel dyne vi kom hen langs sengen så det tog lidt af faldet hvis det var, men ellers svo den mellem mig og min mand, ikke ude ved kanten.

Anmeld

28. marts 2012

Maja_4000

Puha .. Jeg kan godt huske da Caroline trillede ned af sofaen .. Jeg græd meget mere end hende  

Tror det sker for næsten alle , og så længe han opfører sig som normalt , skal du ikke være bekymret

Anmeld

28. marts 2012

Troldemommi

DU ER IKKE EN DÅRLIG MOR :-)

men jeg kender godt følelsen af at man kan føle sig som en dårlig mor, jeg tror alle forældre har oplevet at deres baby kommer til skade på den ene eller anden måde, så op med hovedet og velkommen i klubben af helt normale forældre :-)

Monica- som to gange er kommet til at klippe Johanne i fingrene med negleklipperen :-(

Anmeld

28. marts 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Åh sidder og tuder ...

Der lød et bump

Jeg plejer... Så nu sidder jeg her i sofaen og tuder med min vidunderlig søn i armene.. 

såååå rolig

der er sikkert intet sket andet end et mærke

vores søn har også haft taget turen ned af sengen, og det er hvad der sker,

tror ikk mange børn ikk har prøvet som spæd at lande en tur på gulvet fra sengen/stolen/bordet eller hva pokker det nu kunne være

Anmeld

28. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Åh sidder og tuder ...

Der lød et bump

Søde dig...der er garenteret ikke sket noget.

Næsten alle mødre har prøvet at deres børn trillede ned fra et eller andet. Min datter trillede ned fra sofaen da hun var ca 4 mdr

Husk, at vi er jo ikke perfekte mødre og det forlanges heller ikke. Vi er bare gode nok mødre og det er fint. Alle begår fejl og hvorfor skulle du være bedre end alle andre

Næste gang dit barn slår hovedet skal du lægge en klud vredet i koldt vand på bulen med det samme og så bare trøste osv  Derefter skal du holde øje med at øjenkontakten er fin og at han er glad og tilfreds og ikke bliver ukontaktbar. Det er det eneste der er at gøre og det vil lægen også sige hvis man ringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.