Valle81 skriver:
Jamen først vil jeg sige,at jeg har da den sødeste og artigste dreng i hel verdenen:0) Der er vist ingen der kan klage over vejret:0)
Men sikke en dag. Dagen startede som alle andre morgenene. Vi valgte at det skulle være normalt, da Kenny skulle køre kl 0545 og først var hjemme igen kl 1815. Så vi stod opog fik morgenmad, kørte Asta i skole og Anton kom i dagpleje. Arhtur er syg - ørerne - og sover stort set ikke om natten og har konstant 39,5 -40,2 i feber:0( Så trods fødselsdag måtte jeg lige få indhentet lidt søvn og ordnet lidt praktisk - ret ufedt, men sådan måtte det være:0)
Kl 1500 hentede jeg skønne Anton og vi hentede Asta i skole og Moster Maja med hjem:0) Så var det hjem og lave boller,varm kakao og kage:0)
kl 1700 kom morfar uden mormor, mormor er syg. Stor skuffelse for ungerne....
KL 18.15 kom far og så stod den på gaver og aftensmad. Usund aftensmad bestående af boller,kage, kakao,sodavand, flødeboller osv:0) Men åhh det var hyggeligt.
Og da Anton er helt syg med Rasmus Klump var dette dagens tema:0)
Så nu er min store lækre dreng to år:0) Ikke til at fatte. Han er så kærlig og blid, men også udstryret med et kæmpe temperament.Og så kan og vil han alt selv. Han siger konstant mig selv mig selv, og går helt i flint hvis ikke det går efter hans hoved:0) Han er fuldstændig tosset med cykler, scootere og alle former for maskiner:0) Så dette var selvfølgelig garverne i dag:0)
Nu til billeder:0)
STORT tillykke med Anton 
Det lyder som om I har haft en rigtig dejlig dag 
Anmeld