PLEASE anbefal en sandal til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Malene84

PLEASE HJÆLP...

Sidste år var jeg så heldig at få fat i to bar bundgaard til drengene og var yderst tilfreds... men er der noget der er bedre? evt. billigere - ja så gør det bestemt ikke mig noget

Hvad skal jeres drenge have på?

Gerne hvorfor og billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Laulund87

Nu har jeg godt nok en pige, men de her har jeg lige købt til Maria og venter dem med posten en af dagene 

Plejer at købe Ecco til hende, men har hørt så meget godt om Superfit og så elsker jeg at de er lidt retro De fåes også til drenge på Brandos.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2012

FruHolm <3

Malene84 skriver:

PLEASE HJÆLP...

Sidste år var jeg så heldig at få fat i to bar bundgaard til drengene og var yderst tilfreds... men er der noget der er bedre? evt. billigere - ja så gør det bestemt ikke mig noget

Gerne hvorfor og billede

Min dreng har fået et par Skofus sandaler, med ekstra slidstærk tå og flexibel sål

Her er et link, det er den blå nederst til venstre

http://www.skoringen.dk/sko/boern.aspx?type=2

Anmeld

27. marts 2012

sarahb

Vi havde timberlands sidste år g dem skal vi have igen i år. Dem med lukket tå

Anmeld

28. marts 2012

Tona

Malene84 skriver:

PLEASE HJÆLP...

Gerne hvorfor og billede

Jeg regner med at Amanda skal have Ecco når hun skal til at have sandaler

Anmeld

28. marts 2012

Caracatita

Jeg har 3 drenge...den ene har dog endnu ikke fået sko. De 2 store har næsten altid Ecco støvler, sko og sandaler. De er super gode - men desværre også næsten det eneste min store søn kan passe.
Vi har altid været tilfredse.
Min mellemste havde et par Super Fit sandaler, men hans lilletå faldt hele tiden ud af et af hullerne, så det gjorde ondt.
Den ældste har 2 år haft Angulus, som han har været rigtig glad for.

Anmeld

31. marts 2012

Malene84

FY FOR SØREN.... er endt med købe to gange angelus  Jeg faldt ellers for nogle BISGAARD  i skoringen... meeen... nu kunne jeg få lidt rabat på Angelus, så de er købt!

Tak for jeres svar skønne kvinder

Anmeld

1. april 2012

chael

Vi kører med Ecco herhjemme, gerne med lukkede snuder. Så der ikke sker noget med de små tæer.

Men ellers så laver skofus også fine sandaler, det er lidt billigere end Ecco.

Jeg har meget svært ved at gå på kompromis med fodtøjet

*Camilla

Anmeld

1. april 2012

SHERO

Caracatita skriver:

Jeg har 3 drenge...den ene har dog endnu ikke fået sko. De 2 store har næsten altid Ecco støvler, sko og sandaler. De er super gode - men desværre også næsten det eneste min store søn kan passe.
Vi har altid været tilfredse.
Min mellemste havde et par Super Fit sandaler, men hans lilletå faldt hele tiden ud af et af hullerne, så det gjorde ondt.
Den ældste har 2 år haft Angulus, som han har været rigtig glad for.

Havde også superfit sidste sommer og troldens lilletå faldt også ud, gør de ikke det ved ecco's?
Havde ellers overvejet at gå i deickman i år, de har fået nogen rigtig fine lædder sko til børn, men så mange penge er der heller ikke at spare, og fjollet at sparer 150 kr hvis de ikke er ligeså gode jo...

Anmeld

1. april 2012

Fanny Holbech

Sko og sandaler er meget individuelt hvad er sidder godt på den enkelte fod og der er forskellige modeller indefor de forskellige mærker.

Jeg har lige været ude at købe sandaler til min søn og her endte det med en ecco, da det var dem der sad bedst på ham. Han prøvede også en angulus og 2 forskellige bisgaard, som bare ikke sad godt på ham.

Hans vinterstøvler var angulus, som sad rigtig fint på hans fødder og for en måned siden fik han et par bisgaard sko, som også sidder rigtig godt på hans fødder, så jeg ville aldrig turde købe sko over nettet medmindre det var fordi jeg havde prøvet modellen i en butik og så fundet den billigere på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.