Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anton sveeeder i sine støvler, så har kigget lidt på disse sko:
http://www.skoringen.dk/sko/boern.aspx?pageNum=2&type=40
men er de varme nok til foråret?
Håber I kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja, helt bestemt. Mine er allerede kommet i kondisko, og de nyder det. Vi er også en "varm" familie, jeg har smidt strømperne og taget sandaler på
2skønnebørn skriver: ja, helt bestemt. Mine er allerede kommet i kondisko, og de nyder det. Vi er også en "varm" familie, jeg har smidt strømperne og taget sandaler på
Tusind tak for svaret...! Anton er også et varmt barn og moren har også smidt strømperne og er hoppet i ballerinaerne
Ja da sagtens! Maria sveder faktisk allerede i hendes sko så jeg har købt sandaler på nettet i dag
Caroline har ikke haft vinterstøvler da hun først begyndte at gå rigtigt i slutningen af november .. Hun har så bare fået et par kondisko og det fungerer fint Til de kolde dage har vi købt nogle lammeskindssåler som kommer i (:
K&S skriver: Anton sveeeder i sine støvler, så har kigget lidt på disse sko: http://www.skoringen.dk/sko/boern.aspx?pageNum=2&type=40 men er de varme nok til foråret? Håber I kan hjælpe mig
Mille er kommet i sine kondisko, men som så mange andre børn er hun også et varmt barn,
ja er sikker på at de er varme nok.
Vi har købt de første på dit link -sammen med et par sandaler- da der var børnenes skodag i sidste uge (der hvor der er to par til et pars pris) og kondiskoene startede hun med at få på her i weekenden, det har fungeret fint her.
Camilla
www.foto-paa-laerre.dk
collager til lærred, ugle wallstickers, dåbs -og fødselsdags indbydelser
Laulund87 skriver: Ja da sagtens! Maria sveder faktisk allerede i hendes sko så jeg har købt sandaler på nettet i dag
Tak, så vil jeg shoppe lidt i dag
Maja_4000 skriver: Caroline har ikke haft vinterstøvler da hun først begyndte at gå rigtigt i slutningen af november .. Hun har så bare fået et par kondisko og det fungerer fint Til de kolde dage har vi købt nogle lammeskindssåler som kommer i (:
Super, jeg skal vist ud og shoppe lidt i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128