Sååå tæt på men frygter os det er nu.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

C@mill@

Imorgen skal jeg have taget æg ud og lagt et op igen på fredag (hvis alt r okay) mennnn selvom jeg selvfølgelig håber på det lykkes og jeg bliver gravid og føder et sundt og raskt levende barn er jeg STIV AF SKRÆK for ALT det der kan gå galt: spontan abort, barnet dør indeni mig, barnet dør li inden fødslen osv...

Tror alt dette kommer af at vi har prøvet i sååå mange år og nu er chancen for at det lykkes der faktisk men det føels for godt til at være sandt så går hele tiden og tænker på hva det er der kommer til at ske fordi det bare ER for godt til at være sandt....

Sorry, skulle bare li ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

l.kjoeller

Det skal nok gå. Er helt normalt at have de tanker. Godt de holder ekstra øje efter ivf osv så man får lidt ekstra tryghed. Når du når den milepæl hvor du mærker barnet bliver du automatisk mere tryg. Held og lykke med det

Anmeld

27. marts 2012

C@mill@

l.kjoeller skriver:

Det skal nok gå. Er helt normalt at have de tanker. Godt de holder ekstra øje efter ivf osv så man får lidt ekstra tryghed. Når du når den milepæl hvor du mærker barnet bliver du automatisk mere tryg. Held og lykke med det

Holder de ekstra øje? tak

Anmeld

27. marts 2012

l.kjoeller

C@mill@ skriver:

Holder de ekstra øje? tak

Jeg fik en skanning der da jeg var 7+0 for at tjekke hjerteblink og så holdt de ekstra øje inden da jeg havde nogen smerter. Man er i mere omsorgsfulde hænder syns jeg. Blev behandlet offentligt i brædstrup. Hvor er du i behandling.?

Anmeld

27. marts 2012

tarkoflen

Kan godt forstå, at du er nervøs, det er nok enhver forældres mareridt og det er nok bare det lod man har, når man er forældre

Man får i hvert fald en ekstra skanning, når de mener at kunne se hjerteblink, og hvis du er meget nervøs, kan man jo betale sig fra nogle ekstra skanninger!

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

29. marts 2012

Nessie

Det er helt normalt at blive nervøs.

Jeg er hver gang blevet skannet i uge 7 eller 8, så de var sikre på, at der var hjerteblink, inden jeg blev sendt videre i det normale system.

Med Daniel blev jeg også skannet i uge 10, fordi jeg havde aborteret tidligere.

Som en anden nævnte, så bliver man straks lidt mere tryg, når man kan mærke den lille sparke hver dag

Held og lykke til jer

Anmeld

29. marts 2012

C@mill@

l.kjoeller skriver:

Jeg fik en skanning der da jeg var 7+0 for at tjekke hjerteblink og så holdt de ekstra øje inden da jeg havde nogen smerter. Man er i mere omsorgsfulde hænder syns jeg. Blev behandlet offentligt i brædstrup. Hvor er du i behandling.?

R i behandling på Holbæk og have sat æg op (forhåbentlig) imorgen...

Anmeld

29. marts 2012

l.kjoeller

C@mill@ skriver:

R i behandling på Holbæk og have sat æg op (forhåbentlig) imorgen...

Tænker også de tilbyder skanning for hjerteblink som en del af behandling men evt prøv at spørge i morgen når de fine æg er gået fra 1-4 celler <3

Anmeld

29. marts 2012

C@mill@

l.kjoeller skriver:

Tænker også de tilbyder skanning for hjerteblink som en del af behandling men evt prøv at spørge i morgen når de fine æg er gået fra 1-4 celler <3

Takker,krydser finger  Ja 3 uger efter en positiv blodprøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.