Er det normalt?? Angående D-vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt på D-vitamin 2 dagligt i en 1mdr og 1 resten af livet som min læge sagde så pænt . Mit tal var på 24 hvor det skal være omkring de 80-90 stykker og opefter for at være "normalt".. Men nu efter jeg er begyndt på dem er jeg blevet totalt forstoppet. Men er det normalt? Det jo ikke jern tabeletter..:i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Janni.

Jeg læste på et tidspunkt om babyer som fik forstoppelse pga et stof i d vitaminerne. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilket men prøv undersøge hvilke ting der er i dine vitaminer. Og sammenlign med andre mærker.
Prøv evt. et andet mærke, det burde hjælpe hvis indholdet er lidt anderledes.

for at der snart er gang i maven igen.

Anmeld

27. marts 2012

Happiness

Mit d-vitamin niveau er også meget lavt. Lå på lidt under 20, så fik injektioner i 6 uger, for at sætte skub i det. Og tager nu 2 piller af 35mikr.gram dagligt.

I starten blev jeg også lidt forstoppet,  men det stoppede efter et par uger  

Anmeld

27. marts 2012

Kofoed.

Mit lå på 7 i december og tager stadig 85 mg om dagen og har ikke haft nogle problemer med afføring.

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg er begyndt på D-vitamin 2 dagligt i en 1mdr og 1 resten af livet som min læge sagde så pænt . Mit tal var på 24 hvor det skal være omkring de 80-90 stykker og opefter for at være "normalt".. Men nu efter jeg er begyndt på dem er jeg blevet totalt forstoppet. Men er det normalt? Det jo ikke jern tabeletter..:i

Det kan være pga. kokos olie som de bruger i d-vitamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.