Link til gode DIY projekter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

mariamiss6

Har du det?

Sidder du inde med et link til et rigtig godt DIY projekt? Så må du meget gerne dele det her. Det er lige gyldigt om det er dit eget.

Det skal bare være realistisk duable, i forhold til et helt almindeligt (rodet) hjem, med 2 børnehavebørn.....

Ting der kan syes, klippe-klistres, hækles, strikkes, ja, you name it....

Jeg bruger pinterest.com som er ligesom en virtuel opslagstavle, hvor på man kan "låse" links, med billede, til forskellige ting... Og i den forbindelse er jeg lidt begyndt at samle på DIY projekter....

Jeg har mange allerede synes jeg, men man kan aldrig få for mange

Det skal helst, som sagt, være noget praktisk godt. Som ting man kan lave med børnene OG samtidig noget man faktisk godt gider have i sit hjem.... 

Måske ting til hjemmet, hæklet, syet, fikset.......

Mønstre på tøj, og meget gerne hvordan man kan ændre almindelige kedeligt tøj til noget nyt og fedt

Hvis du gerne vil på pinterest, så sig til, så inviterer jeg gerne....

Finder du en fed ting, som man nemt selv kan lave,m men som der ikke lige er en DIY på, så link gerne til den alligevel, måske er det anledning til at lave en DIY selv, eller trods alt stadig noget man har lyst til at lave, og som ikke er for indviklet at gennemskue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

mariamiss6

Den røg godt nok hurtigt ned

Anmeld

27. marts 2012

Kamulla

har en liste på min blog med opkommende DIY projekter... blonde lampen har jeg det hele til.. undtagen den ballon der skal bruges...

http://camillas-copenhagen.com/2012/01/29/opkommende-hjemmelavede-projekter/

Anmeld

27. marts 2012

mariamiss6

Kamulla skriver:

har en liste på min blog med opkommende DIY projekter... blonde lampen har jeg det hele til.. undtagen den ballon der skal bruges...

hah men en  ballon er altså også bare det mest besværlige ved sådan en lampe

Hehe, jeg tjekker da lige din liste

Anmeld

27. marts 2012

Kamulla

mariamiss6 skriver:

hah men en  ballon er altså også bare det mest besværlige ved sådan en lampe

Hehe, jeg tjekker da lige din liste

haha det er jo ikke en almindelig ballon, men en stor KUGLE rund en.. kan kun købes på nettet er lidt i tvivl om størrelsen, så gik i stå haha

Anmeld

27. marts 2012

mariamiss6

Kamulla skriver:

Den koglelampe er fed... Desværre egner mit hjem sig bare ikke til sådan en...

Over stuebordet er der simpelthen nødt til at være "langt" mellem bordpladen og lamperne, fordi lamperne ellers vil skygge for tv'et fra hele den ene langside af sofaen... 

Så sådan en koglelampe ville bare "overtage" rummet.....

I køkkenet syr jeg, så der er nødt til at være kraftigt lys, og gerne et der kan flyttes rundt (hæves sænkes, og spredes)

Anmeld

27. marts 2012

mariamiss6

Kamulla skriver:

haha det er jo ikke en almindelig ballon, men en stor KUGLE rund en.. kan kun købes på nettet er lidt i tvivl om størrelsen, så gik i stå haha

Hehe

Kan man ikke stadig få de der kæmpeballoner som var sådan, multifarvede på hvid bund, agtige... Er det ikke sådan en?

Nogle gange ser jeg dem i supermarkederne rundt omkring

Anmeld

27. marts 2012

Kamulla

mariamiss6 skriver:

Hehe

Kan man ikke stadig få de der kæmpeballoner som var sådan, multifarvede på hvid bund, agtige... Er det ikke sådan en?

Nogle gange ser jeg dem i supermarkederne rundt omkring

de skal være hvide, ellers smitter farven af på blonderne..

sådan nogle her eks. og så HELT runde.. ikke aflang runde som normale balloner er

Anmeld

27. marts 2012

Kamulla

flot at glemme link

http://www.all4party.dk/shop/3%60-bryllups-balloner-399p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.