Får brev imorgen fra sygehuset!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

bobbles

ja ringede lige til dem idag med hensyn til den henvisning de har fået fra min læge ja det havde de og de havde sendt brev afsted til mig igår så imorgen har jeg en dato for hvornår jeg kan komme til undersøgelser omkring min navlebrok og min abdominalplastik af maven, uhh glæder mig som et lille barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

4kløver

Frøken Christiansen skriver:

ja ringede lige til dem idag med hensyn til den henvisning de har fået fra min læge ja det havde de og de havde sendt brev afsted til mig igår så imorgen har jeg en dato for hvornår jeg kan komme til undersøgelser omkring min navlebrok og min abdominalplastik af maven, uhh glæder mig som et lille barn

Det kan jeg godt forstå. Håber du ikke skal vente for længe.

Anmeld

27. marts 2012

bobbles

4kløver skriver:

Det kan jeg godt forstå. Håber du ikke skal vente for længe.

lidt kommer jeg nok til at vente min egen læge sagde de havde lange vente tider på ca 6-8 uger men man har vel lov at håbe man er heldig så man ikke skal vente så lang tid

Anmeld

27. marts 2012

4kløver

lidt kommer jeg nok til at vente min egen læge sagde de havde lange vente tider på ca 6-8 uger men man har vel lov at håbe man er heldig så man ikke skal vente så lang tid

Det var længe. Men bare en dato så har man noget at se frem til

Anmeld

27. marts 2012

bobbles

4kløver skriver:

Det var længe. Men bare en dato så har man noget at se frem til

jo men har så os lige ca 7 kg jeg skal nå at smide inden undersøgelserne så det passer mig nu fint

Anmeld

27. marts 2012

4kløver

jo men har så os lige ca 7 kg jeg skal nå at smide inden undersøgelserne så det passer mig nu fint

Det skal du nok klare.

Anmeld

27. marts 2012

bobbles

4kløver skriver:

Det skal du nok klare.

ja det håber jeg nogen dage bliver jeg nød til at spise meget få kcal for at blive klar til undersøgelsen for SKAL ligge på 66 kg når jeg skal ind på sygehuset ellers vil de ikke lave mave operationen på mig

Anmeld

27. marts 2012

4kløver

ja det håber jeg nogen dage bliver jeg nød til at spise meget få kcal for at blive klar til undersøgelsen for SKAL ligge på 66 kg når jeg skal ind på sygehuset ellers vil de ikke lave mave operationen på mig

Smider du billeder på når du har fået det lavet.

Anmeld

27. marts 2012

bobbles

4kløver skriver:

Smider du billeder på når du har fået det lavet.

hehe ja det regner jeg da bestemt med  men der går nok noget tid jeg regner med at det bliver maj jeg skal til undersøgelse også skal jeg os have tid til selve operationen der er nok os ventetid

Anmeld

27. marts 2012

Kofoed.

Så var det dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.