reserve-bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

sandorff

er der nogle herinde der har benyttet en reserve-bedste og var i tilfredse med det?

eller ville i mere anbefale at man finder en "ung pige" der kan passe engang imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

B&J

da jeg var lille fandt min mor en der var 25år hun var sååååå sød hun elskede at tegne gå tur med os ja alt vi elskede det dengang... og mine søskende havde en reserve-bedste og de elskede hende de bagte sammen og sang og tegnede også så har prøvet begge dele men også unge piger og det syntes jeg ikke om

Anmeld

27. marts 2012

sandorff

B&J skriver:

da jeg var lille fandt min mor en der var 25år hun var sååååå sød hun elskede at tegne gå tur med os ja alt vi elskede det dengang... og mine søskende havde en reserve-bedste og de elskede hende de bagte sammen og sang og tegnede også så har prøvet begge dele men også unge piger og det syntes jeg ikke om

jeg tænker også, sikkert en fordom, men at en ung har måske mere tendens til at smide sig med sin telefon foran sig og så sidde der og surfe på internettet mens mine kære børn må aktivere sig selv. hvor en ældre måske netop bager osv med børnene

Anmeld

27. marts 2012

IngenKoPåIsen

Jeg tror der er fordele/ulemper ved begge dele.. 

Men ang. unge piger (som kunne have været mig selv for fem år siden ) vil jeg sige at jeg tror det er vigtigt man taler med nogen stykker, i stedet for det første og det bedste, da jeg tror mange er som din fordom, og ikke brænder for at være SAMMEN med børnene En reservebedste ville jeg være bange for, var aaaalt for meget nede i gear...

Anmeld

27. marts 2012

B&J

sandorff skriver:

jeg tænker også, sikkert en fordom, men at en ung har måske mere tendens til at smide sig med sin telefon foran sig og så sidde der og surfe på internettet mens mine kære børn må aktivere sig selv. hvor en ældre måske netop bager osv med børnene

jaaa nemlig hende der passe os og det er bare et dårlig eksempel hun tog venner på besøg i mens....

og ja det er self ikke alle der er sådan

Anmeld

27. marts 2012

TNBC

sandorff skriver:

er der nogle herinde der har benyttet en reserve-bedste og var i tilfredse med det?

eller ville i mere anbefale at man finder en "ung pige" der kan passe engang imellem?

Jeg har faktisk oprettet en tråd herinde, hvor jeg tilbød hjælp ved sygdom eller hvis I havde lange dage. 

Til når jeg flytter tilbage til Danmark, fordi den skole jeg har søgt ind på skal jeg kun være der  2dage om ugen. Så jeg har masser af tid i løbet af dagen. 
jeg er 25 og ELSKER børn.
Jeg passer tvillinger for tiden. 

Anmeld

27. marts 2012

CS

sandorff skriver:

Jeg har både en reserve på 51 og en ung pige på 22 - er super glad for dem på hver deres måde, ville ikke undvære den ene frem for den anden

Anmeld

27. marts 2012

Fenja09

Tror det kommer helt an på, hvad man ønsker i en "barnepige", hvis jeg selv kunne vælge til min datter ville det blive en reserve-bedste, afhængig af personlighed osv

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.