Kan ikke teste positiv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Alberte88

Hej derude,

Håber i kan hjælpe, er lidt småforvirret. Mig og min kæreste har prøvet at blive gravid i 10 mdr. Nu. Jeg havde sidst mens d. 1 feb. Så jeg er gået snart 2 mdr. Uden mens nu. Men alle tests jeg tager er negative. Jeg ved godt at hvis man tænker for meget over det med at få børn, så kan kroppen blive stresset og udelade mens selvom man ikk er gravid. Problemet er bare jeg slet ikk tænker på det og tænker jeg bliver gravid når min krop er klar. Jeg har dog sidst i feb. Mdr. Været meget svimmel i 3 uger og havde lidt kvalme. Men nu er der ikk nogle tegn eller noget. Så tror ikk jeg er gravid.

Har nogen oplevede noget lignede og måske stadig har været gravid uden tegn på det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Camillos

Alberte88 skriver:

Hej derude,

Håber i kan hjælpe, er lidt småforvirret. Mig og min kæreste har prøvet at blive gravid i 10 mdr. Nu. Jeg havde sidst mens d. 1 feb. Så jeg er gået snart 2 mdr. Uden mens nu. Men alle tests jeg tager er negative. Jeg ved godt at hvis man tænker for meget over det med at få børn, så kan kroppen blive stresset og udelade mens selvom man ikk er gravid. Problemet er bare jeg slet ikk tænker på det og tænker jeg bliver gravid når min krop er klar. Jeg har dog sidst i feb. Mdr. Været meget svimmel i 3 uger og havde lidt kvalme. Men nu er der ikk nogle tegn eller noget. Så tror ikk jeg er gravid.

Har nogen oplevede noget lignede og måske stadig har været gravid uden tegn på det? 

Synes ærlig talt du skal ringe til din læge! fortælle ham du er gået 2 mdr over... næsten.. Det er ikke helt normalt.. ? 

Kan godt forstå du er frustrerret... Men synes godt du skal undersøges da mange ting kan påvirke din cyklus. 

Jeg selv  har aldrig haft regelmessige menstrationer da jeg har PCO .. det kunne svinge i alt mellem 2-9 mdr! 

Håber snart du finder en løsning.. 

Anmeld

27. marts 2012

Alberte88

Har ringet til lægen, men hun vil ikk undersøge mig eller tage en blodprøve, da hun mener min mens nok skal komme. Jeg har os i alle 10 mdr. Haft regelmæssig mens.  

Anmeld

28. marts 2012

Nitten

Hej jeg har en bekendt der først kunne teste positiv i 10 uge hun var vildt forvirret også købte hun en scanning for at se om der var noget og vupti der lå det fineste lille foster og det flotteste hjerte og derefter kom de positive tests. Men forlang af din læge hun skal gøre noget .. hun er der for det samme.. altså tjekke dig på den ene eller anden måde

Anmeld

28. marts 2012

birthee

Jeg synes også du skal bede din læge om en undersøgelse af en art - måske en gynækologisk undersøgelse, hvor hun kan kigge efter om livmoderhalsen har det der blålige skær den får når man er gravid? Og ellers tage en blodprøve for at se om den viser en evt. graviditet...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.