Alberte88 skriver:
Hej derude,
Håber i kan hjælpe, er lidt småforvirret. Mig og min kæreste har prøvet at blive gravid i 10 mdr. Nu. Jeg havde sidst mens d. 1 feb. Så jeg er gået snart 2 mdr. Uden mens nu. Men alle tests jeg tager er negative. Jeg ved godt at hvis man tænker for meget over det med at få børn, så kan kroppen blive stresset og udelade mens selvom man ikk er gravid. Problemet er bare jeg slet ikk tænker på det og tænker jeg bliver gravid når min krop er klar. Jeg har dog sidst i feb. Mdr. Været meget svimmel i 3 uger og havde lidt kvalme. Men nu er der ikk nogle tegn eller noget. Så tror ikk jeg er gravid.
Har nogen oplevede noget lignede og måske stadig har været gravid uden tegn på det?
Synes ærlig talt du skal ringe til din læge! fortælle ham du er gået 2 mdr over... næsten.. Det er ikke helt normalt.. ?
Kan godt forstå du er frustrerret... Men synes godt du skal undersøges da mange ting kan påvirke din cyklus.
Jeg selv har aldrig haft regelmessige menstrationer da jeg har PCO .. det kunne svinge i alt mellem 2-9 mdr!
Håber snart du finder en løsning.. 
Anmeld