Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kamulla skriver: står og skal spare op til 2mdr uden SU i sommerferien, kontoen er i flot minus, og jeg har ferie, så derfor endelig tid til fotografering.. Jeg befinder mig i Høje Taastrup.. jeg kan godt tage ud, bare det ikke er for langt væk, da jeg ikke ejer bil eller kørekort skriv en PM for mere info.. billederne kan ses på http://camillas-copenhagen.com/category/billeder/
står og skal spare op til 2mdr uden SU i sommerferien, kontoen er i flot minus, og jeg har ferie, så derfor endelig tid til fotografering..
Jeg befinder mig i Høje Taastrup.. jeg kan godt tage ud, bare det ikke er for langt væk, da jeg ikke ejer bil eller kørekort
skriv en PM for mere info..
billederne kan ses på
http://camillas-copenhagen.com/category/billeder/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: jeg ville rigtig gerne have taget billeder, ved bare ikke af hvad
jeg ville rigtig gerne have taget billeder, ved bare ikke af hvad
hehe.. dig selv, din hund.. din kæreste... you name it
Kamulla skriver: hehe.. dig selv, din hund.. din kæreste... you name it
FrkZier skriver: jaeh, men altså føler bare jeg er på et (vægt)punkt hvor jeg ikke har lyst til at få taget billeder :p måske om et par måneder når der er røget lidt hehe..
jaeh, men altså føler bare jeg er på et (vægt)punkt hvor jeg ikke har lyst til at få taget billeder :p måske om et par måneder når der er røget lidt hehe..
hehe det kender jeg hader når andre tager billeder af mig haha
Kamulla skriver: hehe det kender jeg hader når andre tager billeder af mig haha
Ditte_Marie skriver: Hvad tager du for det? Og hvilke ideer har du til baby billeder?
Hvad tager du for det? Og hvilke ideer har du til baby billeder?
hehe som jeg skriver, så send en PM, men sender dig lige en
Sender du ikke også lige en PB om pris til mig
Øv at du bor så langt væk
Uh du må fantastisk gerne skrive en besked til mig.
Vi bor selv i Høje Taastrup, og jeg vil rigtig gerne have taget nogle gode/anderledes/kreative billeder af Isabella
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128