Hjælp min datter vil ikke spise:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Moar2012

Ja hun er 2 år og 2 md og jeg kæmper hver aften en kamp med at få hende til at spise.. Det er lige meget hvad vi skal have så stopper hun efter 3 mundfulde og siger tak for mad...

Hvad gør jeg.. Er frustreret over hun ikke spiser noget:-( hun er i forvejen en spinkel pige på 11.5 kg og 86 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

aya-zia

Moar2012 skriver:

Ja hun er 2 år og 2 md og jeg kæmper hver aften en kamp med at få hende til at spise.. Det er lige meget hvad vi skal have så stopper hun efter 3 mundfulde og siger tak for mad...

Hvad gør jeg.. Er frustreret over hun ikke spiser noget:-( hun er i forvejen en spinkel pige på 11.5 kg og 86 cm

hmmmmmmm jeg har ikke nogle gode råd desværre... men tror at så længe hun er aktiv og glad så skal du ik tænke så meget over det...

har selv en spinkel datter hun er 110cm og vejer 15 kg.... hun spiser heller ik mega meget... men lægen siger hun er sund og rask

så tror ik du skal være nærvøs... kæmpe knus til dig

Anmeld

27. marts 2012

Fam. Madsen

Moar2012 skriver:

øv hvor er det træls står selv i samme situation med min den ælste dreng han er 3½ år og vejer 11,5kg og er 97cm. så han er også en lille dreng.

det vi gør er at vi laver en aftale med ham at hvis han spiser hans aftensmad må han spille computer eller komme ud og cykel. sådan nogen aftaler og det hjælper her hjemme, så slipper vi for diskutionerne ved aftensmaden.

Anmeld

27. marts 2012

4kløver

Lyder som min. Hun er så begyndt at lave bræk lyde og det er lige før hun kaster op. Så jeg har tid til lægen. Men ellers en dejlig pige med krut i røven

Anmeld

27. marts 2012

Moar2012

Fam. Madsen skriver:

øv hvor er det træls står selv i samme situation med min den ælste dreng han er 3½ år og vejer 11,5kg og er 97cm. så han er også en lille dreng.

det vi gør er at vi laver en aftale med ham at hvis han spiser hans aftensmad må han spille computer eller komme ud og cykel. sådan nogen aftaler og det hjælper her hjemme, så slipper vi for diskutionerne ved aftensmaden.

Det med aftaler har jeg prøvet men tror hun er for lille... Hun tror nemlig det er nu når man siger det..

Kæmper så meget hver dag det er rigtig træls og ødelægger hele aftenen:-(

Anmeld

27. marts 2012

Moar2012

4kløver skriver:

Lyder som min. Hun er så begyndt at lave bræk lyde og det er lige før hun kaster op. Så jeg har tid til lægen. Men ellers en dejlig pige med krut i røven

Hun kommer dog ikke med de lyde. Men hun er glad og aktiv hele dagen i vuggestuen... Og derovre spiser hun også fint. Det er kum aftensmaden der er problemet hver dag og i weekenderne spiser hun fint undtagen til aften

Anmeld

27. marts 2012

B&J

ja der er ikke andet at gøre lad hende spise det hun vil også bare smil ved det er møg hammer svært men ja tror det er fordi hun er mæt iforvejen vores dreng har altid været en små spiser og ja sådan er det hvis han har spist rigtigt meget i dp ja så ryger der næsten ingen aftensmad ned... og det har vi lært at sige okay til vi spiser mellem 17.30 - 18.00 og når han har spist det han kan stiller vi det væk luner det lidt igen 18.30 og ser om han vil have lidt hvis ikke jamen så er der ikke noget at gøre ved..

og vores dreng er også en spinkel fyr han er 85høj og vejer lidt over 10kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.