Hvordan kan det være?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

HeidiØ

Okay! Jeg fødte i sept. 11 og fik menses igen første gang her i feb. 12! Jeg har altid brugt tampax, haaaader bind! .. men jeg kan bare MÆRKE dem hele tiden? Det svier faktisk lidt når de sidder der...

Er der andre der har oplevet det?!?! Shit hvor jeg sys det er træls. Det var da for fedt ik at ha menses i 13 mdr altså!! ØV!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Okay! Jeg fødte i sept. 11 og fik menses igen første gang her i feb. 12! Jeg har altid brugt tampax, haaaader bind! .. men jeg kan bare MÆRKE dem hele tiden? Det svier faktisk lidt når de sidder der...

Er der andre der har oplevet det?!?! Shit hvor jeg sys det er træls. Det var da for fedt ik at ha menses i 13 mdr altså!! ØV!!

Svier det på andre tidspunkter ? Når du tisser, har sex, tørrer dig eller optil/efter mens? (hvis jeg må spørge)

Anmeld

27. marts 2012

Røverdatter

hmm, kan det måske passe at jeg har hørt et eller andet sted at det er bedst at bruge bind det første år efter fødslen? 

Jeg har ikke selv fået mens endnu, så kan ikke rigtig svare dig på det....

Anmeld

27. marts 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Svier det på andre tidspunkter ? Når du tisser, har sex, tørrer dig eller optil/efter mens? (hvis jeg må spørge)

Nej slet ikke... eller dvs det svier lige når jeg hiver den ud og tisser..

Anmeld

27. marts 2012

HeidiØ

Himmelsmil skriver:

hmm, kan det måske passe at jeg har hørt et eller andet sted at det er bedst at bruge bind det første år efter fødslen? 

Jeg har ikke selv fået mens endnu, så kan ikke rigtig svare dig på det....

Ej, det håber jeg ikke! Hader bare bind! Men hellere det end svien!

Har egentlig læst et sted at hvis man glemmer bækkenbundsøvelser, så kan ens livmoder være lidt nedsunken og dermed "rammer" tamponen

Anmeld

27. marts 2012

Gittemor09

HeidiØ skriver:

man er meget følsom dernede efter fødsel... nogle længere tid end andre, og derfor anbefaler de at man bruger bind, da det faktisk kan lave rifter med tampon.... 

min datter er nu over 2 år, og jeg kan stadig have mine udfordringer med tampon....

Anmeld

27. marts 2012

HeidiØ

Gittemor09 skriver:

man er meget følsom dernede efter fødsel... nogle længere tid end andre, og derfor anbefaler de at man bruger bind, da det faktisk kan lave rifter med tampon.... 

min datter er nu over 2 år, og jeg kan stadig have mine udfordringer med tampon....

Ej, for dææælen da. Jeg må bide det i mig så, det er da heller ikke til at holde ud når det svier sådan! Fedt man lige har brugt en formue på det idag så! ... tak for svar!

Anmeld

27. marts 2012

Gittemor09

HeidiØ skriver:

Ej, for dææælen da. Jeg må bide det i mig så, det er da heller ikke til at holde ud når det svier sådan! Fedt man lige har brugt en formue på det idag så! ... tak for svar!

det bliver du nødt til

jeg hadede også bind som pesten... men nu har jeg faktisk vænnet mig til det, og synes tampon er virkelig ubehageligt

men det var da så lidt... vi er her jo for at hjælpe hinanden

Anmeld

27. marts 2012

HeidiØ

Gittemor09 skriver:

det bliver du nødt til

jeg hadede også bind som pesten... men nu har jeg faktisk vænnet mig til det, og synes tampon er virkelig ubehageligt

men det var da så lidt... vi er her jo for at hjælpe hinanden

Ej, det ved jeg ikke om jeg vænner mig til hehe! Men måske...

Ja vi er da! Elsker den her side!

Anmeld

27. marts 2012

Gittemor09

HeidiØ skriver:

Ej, det ved jeg ikke om jeg vænner mig til hehe! Men måske...

Ja vi er da! Elsker den her side!

jeg sagde præcis det samme... 

: "man kan sku da ikke vænne sig til bind, det er da skide ubehageligt".... men jo, det kunne man faktisk  

ja, jeg elsker den også... de gange man får svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.