Idé til en aktivitet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

MyLove E

Min mand og jeg skal være børneleder på et kursus for børn med muskelsvind og deres søskende.

Vi skal male på sten og på papir. Vi ville også gerne ha lavet halskæder og armbånd med store Hama perler. Men der er valgt fra igen. men nu ved vi ikke hvad vi skal lave i stedet.

Nogen der har en idé? De er 0-4år og det skal ge rne være noget kreativt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Sørens

Hvad med noget modelervoks af en eller anden slags?

Anmeld

28. marts 2012

MyLove E

Sørens skriver:

Hvad med noget modelervoks af en eller anden slags?

Vi har hjemmelavet modellervoks ...

Anmeld

28. marts 2012

livhemdrup

Tauf skriver:

Min mand og jeg skal være børneleder på et kursus for børn med muskelsvind og deres søskende.

Vi skal male på sten og på papir. Vi ville også gerne ha lavet halskæder og armbånd med store Hama perler. Men der er valgt fra igen. men nu ved vi ikke hvad vi skal lave i stedet.

Nogen der har en idé? De er 0-4år og det skal ge rne være noget kreativt .

Bordskåner med mosaik og lim på en plade. Eller kartoffeltryk. Eller male på æg nu når påsken står for døren. Lave gække breve. Trylledej som de så kan male på bagefter. slå søm i et bræt i en cirkel for så at trække garn rundt så det danner et flot mønster.

Anmeld

28. marts 2012

MyLove E

livhemdrup skriver:

Bordskåner med mosaik og lim på en plade. Eller kartoffeltryk. Eller male på æg nu når påsken står for døren. Lave gække breve. Trylledej som de så kan male på bagefter. slå søm i et bræt i en cirkel for så at trække garn rundt så det danner et flot mønster.

Tak.. Mange gode forslag. Dem vil vi lige kigge på..

Anmeld

28. marts 2012

livhemdrup

Tauf skriver:

Tak.. Mange gode forslag. Dem vil vi lige kigge på..

Så lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.