Jeg PRØVER virkelig at arbejde med mig selv - så inden i sviner mig over hvor dårlig en svigerdatter jeg er så tænk lige på det virkelig ikke er med vilje!
Men jeg kan bare IKKE holde min svigermor ud!
Jeg er virkelig normalt en person der kan med alle mennesker og snakker let med folk osv. Men svigermor kan virkelig få mig til at føle mig lille, irritabel og mega sur!
Lidt historie:
Svigermor fik sin søn (eneste barn - min kæreste) da hun var 18 år gammel, så hun er jo en ung farmor til min og kærestens fælles barn på knap 3 år. Min kæreste har stort set altid boet alene med sin mor (en mor der gik i byen hele tiden, så min kæreste tilbragte en del af sin barndom hos sin alkoholiker-far). Hvad jeg kan forstå af deres fortællinger om min kærestes barndom har det absolut ikke været guld og grønne skove...
Nå men idag bor min svigermor stadig alene, (hun har ikke haft en kæreste i 25 år!), hun arbejder - og har lidt veninder men er ellers alene ret tit. Hun er en meget "bestemt" dame der har sine holdninger til alting... Hun kommentere simpelthen alt... Hun vil gerne bestemme hvor ofte jeg skal vaske vores dyne-betræk, hvor tit vi skal støvsuge, vaske gulv osv.
Derudover prøver hun SÅ meget at kompensere for at ha givet sin egen søn en dårlig opvækst ved at "tage over" overfor MIN søn... Hun tørrer snot væk fra hans næse konstant, endda så han bliver rød og hudløs under næsen, hun står og ånder mig i nakken når jeg skifter hans ble - mens hun lige tjekker om han har rød numse for så skal der jo creme på! Hun giver ham ALTID creme på når hun skifter ham, så meget at vores dreng endda selv siger fra" Nej farmor ikke skifte mig, farmor gir creme på" og drengen HADER det lorte creme og NEJ han er ikke rød bagi, ved ikke hvad hun har af ideer med dte creme... Tror det er fordi hun er uddannet sosu-hjælper og så har man åbenbart forstand på det med de salver

Hun "Løber" efter ham HELE tiden når vi er sammen, skal vi børste tænder på ham står hun i nakken af os imens, hvis hun da ikke selv har sagt hun gerne vil gøre det... Hun ringede den anden dag og spurgte hvornår vi holdt ferie fordi så ville hun ligge sin ferie der også
Idag ringer hun så at hun da lige har lyst til at få vores dreng ud hele dagen i morgen - og jeps min kæreste springer straks op af stolen og bukker under og siger jaaaaaaaaa selvfølgelig må han komme ud i morgen! Selvom jeg nu helst så han kom i dagpleje fordi han snart skal holde påskeferie - og de skal påskehygge i dagplejen... jeg bliver fandme så gal
Hver gang min svigermor bliver nævnt får jeg en klump i halsen og i maven og kan blive helt arrig/ked af det indeni - men min kæreste gør jo al hvad det kvinde menneske siger... og tro mig jeg har sagt fra MANGE gange, men enten bliver hun piv-fornærmet og ¨går (en dag kom hun kl. 17.30 - ulvetime herhjemme, hun ville have min kæreste med ud at se på et nyt lokum til hende!!! ) der blev jeg så stiktosset at jeg decideret skældte hende ud at hvad fanden hun regnede med at så skulle jeg stå med mad og barn alene efter en lang dag fordi at nu havde HUN lige lyst til at købe nyt toilet og kunne åbenbart ikke vælge selv
Så blev hun mega fornærmet og gik sin vej uden at sige noget...
Hun er SÅ barnlig og jeg holder hende bare snart ikke ud mere! Jeg har virkelig altid synes at mit barn sku ha et godt forhold til sin farmor, og hun ser ham også meget - men for helved, det nytter jo ikke når jeg ikke kan holde ud at være i lokale med hende, jeg bliver sur og tvær hvergang hun bliver nævnt....
Har endda overvejet at gå fra min kæreste pga. hende..
HVAD GØR JEG!!?