en dag i vestjylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

frkanonym

hej piger.

min kæreste og jeg har 2½ års dag på fredag, og mangler lidt idéer.
vi har snakket om at tage til vestjylland og spise, og så om aftenen gå en romantisk tur på stranden ved vesterhavet og se solnedgangen, til trods for min vandskræk ;-)
dog er vi begge fra midtjylland, og kender absolut ingenting til vestjylland. jeg har ikke været der siden jeg var helt lille, og det samme med min kæreste. er der nogen af jer, der kommer fra vestjylland og kan komme med en god by, hvor der er mulighed for at spise på en god restaurant?, gerne tæt på vesterhavet, så vi slipper for så meget kørsel, og bare "nyder hinanden"?
vi satser selvfølgelig på, at vejret er med os!

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Tulle21

Det kommer an på hvor ved vestkysten I vil til?

Jeg bor i Esbjerg.. og her er mange lækre steder. 10 minutter fra Esbjerg, ligger der noget der hedder Sjelborg, hvor der er en restaurent der hedder "Den lille rødhætte" super fin og hyggelig restaurent, og den ligger faktisk PÅ stranden

Og så kan man jo gå en tur ved vandet og se den store nye fine strandpromenade vi har fået med hængekøjer og de 4 hvide mænd

Anmeld

28. marts 2012

frkanonym

Tulle21 skriver:

Det kommer an på hvor ved vestkysten I vil til?

Jeg bor i Esbjerg.. og her er mange lækre steder. 10 minutter fra Esbjerg, ligger der noget der hedder Sjelborg, hvor der er en restaurent der hedder "Den lille rødhætte" super fin og hyggelig restaurent, og den ligger faktisk PÅ stranden

Og så kan man jo gå en tur ved vandet og se den store nye fine strandpromenade vi har fået med hængekøjer og de 4 hvide mænd

det lyder da hyggeligt med reataurant på stranden men jeg ved faktisk ikke, hvor ved vestkysten, vi skal til. vi skal jo tænke tidsmæssigt også. vi er fra bjerringbro, ved viborg, og vi tager først afsted efter han har fri fra arbejde, og jeg er hjemme fra skole. så ved en 3-4 tiden kan vi komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.