Ja, så er foråret jo kommet over os, og det er jo bare SÅ skønt. I formiddags tog jeg bette med i parken, hvor der er udendørs træningsmaskiner. Her fik bette en lur mens mor trænede i den friske natur.
Nårh.. men det var jo egentlig ikke det jeg ville. Jeg er lidt i tvivl om det med tøjet her i den lune forårsvejr. Jeg synes VOKSI-posen er ved at være for varm - har kun vinterdyne. Men hvor meget skal hun så ha på under dynen, og hva med huen? Den får hun stdig på, men ved ikke om det er for varmt, der er jo fuldstændig læ inde i barnevognen + den står i solen på vores altan... Synes det er lidt svært, hva gør I?
Det er lidt forskelligt hvor varme børn er jo, så du skal mærke dig frem ved at mærke hende i nakken når du tager hende op.
Min datter har/havde da hun var helt lille, i det her vejr, følgende på: bukser, sokker, body/undertrøje og langærmet bluse eller langærmet body og så en lille tynd trøje i bomuld på og så en lille tynd kyse i bomuld og futter i skind. Dynen må man vurdere løbende på om den bliver for varm eller evt snart skal udskiftes med et tæppe. 
(Jeg har skrevet ud fra hvis hun ligger og sover i barnevognen, hvis hun var oppe var det noget andet jo).
Anmeld