Hej kvinder!
Min søn har været syg i 1½ uge, hvor han til sidst fik penicilin mod MØB! Vi var hos ørelægen. Han blev rask, var i vuggestue 3 dage, og fik så igen bragende høj feber og syg. I 2 dage. Det var tors og fre sidste uge. Siden i torsdags har han været så ked af det om natten. vågner cirka hver ½-1 time. Han vil udover det ikke ligge ned nogen steder i løbet af dagen. Hænge på arm, og pyldre meget. Han hari kke haft feber siden fredag, og havde ham hjemme igår, fordi jeg ville have ham til ørelægen. Jeg fik ikke en akut tid - fordi jeg har en tid i midten af april, til at få tjekket hans væske i ørene.
Jeg afleverede ham i vuggestuen i dag, men blev ringet op efter 3 timer, at han var utrøstelig. Græd og græd og græd. Så nu har jeg hentet ham, og han sover lur - ved ikke om han har feber, men han føltes ikke varm.
Hvad skal jeg gøre? er helt sikker på at det er hans ører den er gal med - væske. Men jeg kan jo ikke vente til midten af april? Eller bliver jeg bare nød til det? Jeg vil prøve at få en akut tid imorgen, for jeg kan jo ikke lade være med at sove den næste måned - og det kan min søn heller ikke! Gav ham panodil i går aftes inden sengetid, men synes ikke det havde nogen særlig virkning. Han var stadig vågen 20 gange i løbet af natten.
Vil lige til slut sige at han fik konstateret væske i ørene da han var 4 mdr og har haft det siden.. Han er 7,5 nu.
Anmeld