Sko størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Zeus

Hvor meget plejer sådan et par små fødder at vokse på en sæson? Overvejer nemlig at købe et par sko Cajsa kan passe nu, i stedet for en størrelse større, og bare tage chancen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

An&Jo

Zeus skriver:

Hvor meget plejer sådan et par små fødder at vokse på en sæson? Overvejer nemlig at købe et par sko Cajsa kan passe nu, i stedet for en størrelse større, og bare tage chancen

mellem forår og efterår voksede johannes 3 str, denne gang er han vokset 2,5 str

Jeg ville ikke turde købe sko på forhånd, fødder vokser rigtig meget i ryk

Anmeld

27. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidste år voksede thea's føder næsten 2 størrelser! Gik fra at bruge størrelse 23 til at bruge str 25. Da jeg sku købe vinterstøvler købte jeg både i str 25-26. Min venindes dreng, som er lige så gammel som thea sprang 4 str fra forår til vinter og bruger nu str 30-31. De er 3 1/2 år! Vh stine

Anmeld

27. marts 2012

Zeus

StineW79 skriver:

Sidste år voksede thea's føder næsten 2 størrelser! Gik fra at bruge størrelse 23 til at bruge str 25. Da jeg sku købe vinterstøvler købte jeg både i str 25-26. Min venindes dreng, som er lige så gammel som thea sprang 4 str fra forår til vinter og bruger nu str 30-31. De er 3 1/2 år! Vh stine

31 Det er hvad min store pige på 7 år bruger

Anmeld

27. marts 2012

Zeus

An&Jo skriver:

mellem forår og efterår voksede johannes 3 str, denne gang er han vokset 2,5 str

Jeg ville ikke turde købe sko på forhånd, fødder vokser rigtig meget i ryk

Cajsa voksede også et par skostørrelser sidste år, men har ligget i den samme størrelse siden okt. nu.. Men måske er det bare et tegn på, at hun snart tager et ordentlig ryk

Anmeld

27. marts 2012

An&Jo

Zeus skriver:

Cajsa voksede også et par skostørrelser sidste år, men har ligget i den samme størrelse siden okt. nu.. Men måske er det bare et tegn på, at hun snart tager et ordentlig ryk

det kunne sagtens være et tegn ja..

Så jeg ville nok vente, og så købe når hun får brug for det..

Anmeld

27. marts 2012

B&J

vores dreng fødder kan holde et par sko hele sommer hvis det er det.... men de bliver jo også købt så de er de der 1cm ud så de kan vokse i dem

Anmeld

27. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Zeus skriver:

31 Det er hvad min store pige på 7 år bruger

Ja det er helt vildt!! Hans storesøster på 6 bruger str 32-33. Tror det må være gener... Deres mor bruger str 41 og faren brugerstr 43. Men de håber nu også at det holder en lille pause snart, for han har haft lidt ondt i fødderne pga vokse værk. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.