bobles dyr til 4år og op efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

helle85

er der nogen er jer der har børn på 4 år og op efter som  har de der bobles dyr

jeg kunne vildt godt tænke mig dem til mine børn men ved ikke om de er for store til dem og hvor længe de evt ville kunne bruge dem(om det kan betale sig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

musse1

helle85 skriver:

jeg kunne vildt godt tænke mig dem til mine børn men ved ikke om de er for store til dem og hvor længe de evt ville kunne bruge dem(om det kan betale sig)

ja mine 2 de to store på 6 og 7 år, bruger dem mindst lige så meget som de små, de er virkelig gode til motorik og de syns de er sjove at lege med og lave forskellige ting på. så kan klart anbefalde dem alligevel 

Anmeld

26. marts 2012

Ka+Ma=Be

helle85 skriver:

Jeg har en veninde, hvis datter er 4 år. Hun er super glad for næsten alle bObles Men lige nu leger hun vist meget med slangen, kyllingen og hvalen.

Anmeld

26. marts 2012

helle85

musse1 skriver:

ja mine 2 de to store på 6 og 7 år, bruger dem mindst lige så meget som de små, de er virkelig gode til motorik og de syns de er sjove at lege med og lave forskellige ting på. så kan klart anbefalde dem alligevel 

hvad er det for nogen i har og hvordan leger de storer med dem?(måske lidt dumt spørgsmål)

jeg har kigget lidt på kyllingerne men ved ikke hvad for nogen der er sjoves i den alder

Anmeld

26. marts 2012

132319

helle85 skriver:

hvad er det for nogen i har og hvordan leger de storer med dem?(måske lidt dumt spørgsmål)

jeg har kigget lidt på kyllingerne men ved ikke hvad for nogen der er sjoves i den alder

Vi har elefanten, fiskene, krokodillen og kyllinger.

Min søn på 4, leger med dem alle men kyllingerne er han faktisk gladest for i øjeblikket da han bruger dem som balancebomme og det styrker hans motorik

Anmeld

26. marts 2012

musse1

helle85 skriver:

vi har kylling,ormen,elefant,lille og stor fisk, ugle, krokodillen og ja så har jeg nok glemt nogle 

kyllingen står de på og vipper lidt frem og tilbage på.

ormen, ligger de på og lige som triller frem, plus de står op på den, da den lige som har en lulle bule på den ene side.

elefanten, sidder de og gynger på, står op på med benene på hver sin side, eller i midten og så ellers holder balancen og gynger.

fiskene kan jeg ikke lige huske hvad de bruger til. 

krokodillen er hvor de kan vippe eller gå på trapper

de bruger dem alle til at lave baner med, og de  sidde også på dem ved sofabordet

de små bruger dem også, og de bruger dem også, til når de skal op på noget.

Anmeld

26. marts 2012

helle85

Katte87 skriver:

Jeg har en veninde, hvis datter er 4 år. Hun er super glad for næsten alle bObles Men lige nu leger hun vist meget med slangen, kyllingen og hvalen.

okay jeg har også kigget lidt på kyllingen da den kan vippe men de stå op og kunne også bruges til at gå på uden at rører jorden.

men hvad kunne måske også værer en god ide

Anmeld

26. marts 2012

helle85

musse1 skriver:

vi har kylling,ormen,elefant,lille og stor fisk, ugle, krokodillen og ja så har jeg nok glemt nogle 

kyllingen står de på og vipper lidt frem og tilbage på.

ormen, ligger de på og lige som triller frem, plus de står op på den, da den lige som har en lulle bule på den ene side.

elefanten, sidder de og gynger på, står op på med benene på hver sin side, eller i midten og så ellers holder balancen og gynger.

fiskene kan jeg ikke lige huske hvad de bruger til. 

krokodillen er hvor de kan vippe eller gå på trapper

de bruger dem alle til at lave baner med, og de  sidde også på dem ved sofabordet

de små bruger dem også, og de bruger dem også, til når de skal op på noget.

okay det lyder til at de alle sammen har en rimlig godt funtion til de storer også

jeg ville bare ikke gå ud og ofre så meget på noget de måske kun ville bruge i kort tid

men det lyder til at de kan få glæde af dem

Anmeld

26. marts 2012

helle85

132319 skriver:

Vi har elefanten, fiskene, krokodillen og kyllinger.

Min søn på 4, leger med dem alle men kyllingerne er han faktisk gladest for i øjeblikket da han bruger dem som balancebomme og det styrker hans motorik

det kunne værer at jeg så skulle starte med en kylling til hver af børnen

og så kan de få nogen af de andre sidst på året nå de har fødselsdag 

da det lyder til at de kan få meget glæde af dem endnu

Anmeld

26. marts 2012

132319

helle85 skriver:

det kunne værer at jeg så skulle starte med en kylling til hver af børnen

og så kan de få nogen af de andre sidst på året nå de har fødselsdag 

da det lyder til at de kan få meget glæde af dem endnu

Bestemt og kyllingerne kan varmt anbefales 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.