Kender I de der luftmadrasser med motor?? Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Laulund87

Vi har en og der er ingen problemer. Uden at være helt sikker, skal man vist lukke ordentligt der hvor pumpen/motoren sidder. Dreje på et eller andet.

Jeg er ikke sikker for det er Bruno der sætter sådan noget op hehe, men det kunne jo være i ikke har fået lukket ordentligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Vi købte en dobbelt luft madras i Torsdags i Jem og Fusk! Siden den blev taget i brug har man skulle op 1-2 gange om natten for at få mere luft i den... 

Idag kørte vi til  Jem og Fusk igen med den for at sige at den taber luft og vi fik en ny... 

Den blev pustet op med det samme for at se om det var samme problem der... Ca. 5 timer senere skulle vi også pumpe luft i den.... 

Er der andre som har haft problemer med disse luftmdrasser? Er det normalt man skal op og gøre det i løbet af natten også? 

Det er måske en gang bras uanset hvor tit man får byttet til en ny med samme problem?

Hahah ja

Det kender jeg godt

Mig og min søster sover på den når hun er her , og vi vågner altid kl. 2 og skal puste den op .. Eller HUN vågner , og vækker mig fordi den er flad .. Jeg sover som regel selvom dem blir flad ..

Men ja , de er IKKE gode de luftmadrasser Desværrre .. For de er smarte 

Anmeld

26. marts 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Hahah ja

Det kender jeg godt

Mig og min søster sover på den når hun er her , og vi vågner altid kl. 2 og skal puste den op .. Eller HUN vågner , og vækker mig fordi den er flad .. Jeg sover som regel selvom dem blir flad ..

Men ja , de er IKKE gode de luftmadrasser Desværrre .. For de er smarte 

Ja de er sq smarte... Hihi så ved jeg at du bare sover videre på sådan en tingest... 

Anmeld

26. marts 2012

Mira0911

Laulund87 skriver:

Vi har en og der er ingen problemer. Uden at være helt sikker, skal man vist lukke ordentligt der hvor pumpen/motoren sidder. Dreje på et eller andet.

Jeg er ikke sikker for det er Bruno der sætter sådan noget op hehe, men det kunne jo være i ikke har fået lukket ordentligt?

Hmm.... Kan du lige spørge din mand om man skal det? 

Anmeld

26. marts 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Ja de er sq smarte... Hihi så ved jeg at du bare sover videre på sådan en tingest... 

Anmeld

26. marts 2012

Laulund87

Mira0911 skriver:

Hmm.... Kan du lige spørge din mand om man skal det? 

Han er ikke hjemme, men skal nok spørge ham. Mind mig lige om det på sms hvis ikke jeg har skrevet i morgen

Anmeld

26. marts 2012

Mira0911

Laulund87 skriver:

Han er ikke hjemme, men skal nok spørge ham. Mind mig lige om det på sms hvis ikke jeg har skrevet i morgen

Det skal jeg nok lige gøre... 

Anmeld

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi heller aldrig haft problemer! Har i husket at lukke ventilerne ordenligt? Vh stine

Anmeld

26. marts 2012

Mira0911

StineW79 skriver:

Her har vi heller aldrig haft problemer! Har i husket at lukke ventilerne ordenligt? Vh stine

Jeg kan kun finde en ventil (sådan en plastik dims prop agtigt) og synes da den er lukket, har sat og trykket løs på den for at være sikker på den er lukket... 

Anmeld

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mira0911 skriver:

Jeg kan kun finde en ventil (sådan en plastik dims prop agtigt) og synes da den er lukket, har sat og trykket løs på den for at være sikker på den er lukket... 

Vores har 2. En stor og en lille. Prøv evt at tjekke igen.. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.