Trille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

altså han kravler ikke ligeså godt som andre endnu. men han har lært at komme op i kravle stilling og slæbe/kravle hen af gulvet så det bare soørgsmål om tid

Hun kommer snart til det, det gået hurtig med storm, han er os bleven rigtig go til at gå mens man holder ham i hænderne.

men er Bella ikke ramt meget af sygdom også?

Ja jeg håber snart isabella kommer igang. Jo hun har vret meget syg på det sidste. Så det har self også en del at sige. Da hun ikke har lagt ret meget på gulvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Fam. Madsen

-Sigrid- skriver:

Jah, jeg har ikke styr på hvornår børnene kan "triksne" altså trille, sidde selv, kravle, holde hovedet selv, gå, rejse sig op, snakke osv... Jeg ved godt at der ikke er noget facis, så hvornår gjorde jeres guldklumper det?  Og evt andre ting man praler med over for familie og venner, som jeg har glemt? 

oliver trillede da han var 2-3mdr sad selv da han var 6-7mdr. og kravlede da han var 8mdr. og nu er han så småt begyndt og gå når vi holder ham i hånden 

Anmeld

27. marts 2012

Alexander&Lærke

Lærke trillede da hun var 4 md, sad selv da hun var 6 md og begynde også at møffe sig frem efter ting. Hun er så lige her inden for de sidste par dage begyndt at tage kravle tag og taget flere og flere af dem hun er 8 md nu. Hun er også begyndt at sætte sig selv op på numsen... En gang har jeg set hende rejse sig i kravlegården, men det er lidt tid siden så tror det var tilfældigt hun lige kunne det.... 

Man skal skrive disse ting ned fpor man glemmer det, kan slet ikke huske hvornår den store gjore hvad, bare at han var hurtig til altid og at der ikke var ro fra han var 4 md af...

Anmeld

27. marts 2012

Tona

Jah, jeg har ikke styr på hvornår børnene kan "triksne" altså trille  omkring 4 mdr tror jeg nok , sidde selv helt selv uden støtte og uden at vælte 8-9 mdr, kravle kan hun ikke endnu, men det er lige på trapperne, holde hovedet selv  6- 8 uger, gå 11 mdr gå ved støtte, kan ikke gå selv endnu, rejse sig op det kan hun ikke endnu, snakke osv Hun sagde sin første sætning da hun var 9 mdr... Jeg ved godt at der ikke er noget facis, så hvornår gjorde jeres guldklumper det?  Og evt andre ting man praler med over for familie og venner, som jeg har glemt? 

Doven som jeg er skrev jeg bare mine svar ind i dit indlæg

Anmeld

27. marts 2012

Clisolka

Jah, jeg har ikke styr på hvornår børnene kan "triksne" altså trille, sidde selv, kravle, holde hovedet selv, gå, rejse sig op, snakke osv... Jeg ved godt at der ikke er noget facis, så hvornår gjorde jeres guldklumper det?  Og evt andre ting man praler med over for familie og venner, som jeg har glemt? 

Isabella trillede fra mave til ryg da hun var 7 uger gammel - og omvendt da hun var omkring 4½ mrd. Hun kunne selv holde hovedet da hun var 2-3 mrd 

Da hun var 6½ mrd kunne hun sidde selv 

Kravle ville damen ikke, men det kom da hun startede i vuggestue(10 mrd)! Så kom der for alvor fart på hende. Efter 14 dage kunne hun kravle og stå op ad ting. Da hun var 13 mrd. gik hun 

Anmeld

27. marts 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Ja jeg håber snart isabella kommer igang. Jo hun har vret meget syg på det sidste. Så det har self også en del at sige. Da hun ikke har lagt ret meget på gulvet.

ja vi håber men tror nu det snart kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.