Så sker der måske noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Karina1

Hej piger

Nu fik jeg desværre min mens i fredags, så nu går vi igang med 8. IUI forsøg Men idag fik jeg taget mig sammen og fik spurgt lægen (på fertilitetklinikken) om hvornår vi blev sendt videre, for vi blev jo henvist til behandling/udredning i juni, så synes godt nok min tålmodighed er ved at være brugt, bliver meget ked af det pga. næsten ingenting og har det bare TRÆLST!! Men han sagde så at vi skulle til en evalueringssamtale hvis ikke dette forsøg lykkes..

Nu har jeg også fået fortalt mine forældre at vi er i behandling, hold da op hvor det lettede! De var SÅ glade for at jeg fik det fortalt, for de havde regnet det ud, så de ventede bare på jeg fik det sagt Så er det bare vildt dejligt at kunne snakke med dem om det, når jeg har det skidt, for nu ved de hvorfor jeg lige pludselig begynder at græde osv  

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

morbibi

Karina1 skriver:

Hej piger

Nu fik jeg desværre min mens i fredags, så nu går vi igang med 8. IUI forsøg Men idag fik jeg taget mig sammen og fik spurgt lægen (på fertilitetklinikken) om hvornår vi blev sendt videre, for vi blev jo henvist til behandling/udredning i juni, så synes godt nok min tålmodighed er ved at være brugt, bliver meget ked af det pga. næsten ingenting og har det bare TRÆLST!! Men han sagde så at vi skulle til en evalueringssamtale hvis ikke dette forsøg lykkes..

Nu har jeg også fået fortalt mine forældre at vi er i behandling, hold da op hvor det lettede! De var SÅ glade for at jeg fik det fortalt, for de havde regnet det ud, så de ventede bare på jeg fik det sagt Så er det bare vildt dejligt at kunne snakke med dem om det, når jeg har det skidt, for nu ved de hvorfor jeg lige pludselig begynder at græde osv  

Tak fordi du læste med

Hold da op, 8.forsøg. Håber det lykkes denne gang eller at I i det mindste kommer videre i en anden behandling

Anmeld

27. marts 2012

tarkoflen

Jeg synes godt nok det er mange forsøg, I har været igennem uden at blive undersøgt yderligere!

Har I børn i forvejen, siden I ikke er blevet sendt videre?

Det er en kæmpe lettelse at få sagt det til sine forældre, det var det i hvert fald for mig!

for at I ikke skal ud i flere forsøg men at 8. gang er lykkens gang

Held og lykke!

Anmeld

28. marts 2012

Karina1

tarkoflen skriver:

Jeg synes godt nok det er mange forsøg, I har været igennem uden at blive undersøgt yderligere!

Har I børn i forvejen, siden I ikke er blevet sendt videre?

Det er en kæmpe lettelse at få sagt det til sine forældre, det var det i hvert fald for mig!

for at I ikke skal ud i flere forsøg men at 8. gang er lykkens gang

Held og lykke!

Vi har desværre ingen børn endnu Synes også selv det er vildt mange forsøg før de begynder at overveje at sende mig videre.. (muligvis fordi jeg så skal skifte fra en privat klinik til det offenlige, måske?)  Men nu må vi se hvad der sker her om en 3ugers tid

Anmeld

28. marts 2012

Karina1

morbibi skriver:

Hold da op, 8.forsøg. Håber det lykkes denne gang eller at I i det mindste kommer videre i en anden behandling

Tusind tak, det håber vi også

Anmeld

29. marts 2012

Nessie

Det var godt nok mange forsøg at skulle igennem uden resultater.

Håber for jer at I bliver sendt videre til en god klinik, så I måske skal i en anden form for behandling.

Det er en lettelse at have nogen at tale med, for det fylder rigtig meget indtil man endelig bliver gravid.

Håber for jer at det lykkes snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.