Invitation til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Zeus

Hvor længe inden, plejer man at sende dem ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Zeus

Hov, forkert kategori, men i ved jo hvad det handler om 

Anmeld

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har fået 2 invitationer i dec, til bryllup sidst i april i år og et til sidst i juli. Det er rart når det er i god tid, tænker jeg. Så er der også større chance for at flest ka komme. 

Og forresten SPÆNDENE... Vh stine

Anmeld

26. marts 2012

L&V

Zeus skriver:

Jeg syntes man plejer få sådan noget en 3 måneder før Og tillykke

Anmeld

26. marts 2012

Sir William

Kommer lidt an på, hvornår brylluppet skal foregå. Er det i selve den "store" ferie altså juni, juli og august, så synes jeg I skal sende dem ud, så snart de er klar.

I skal jo huske på, at folk allerede i januar/februar bestiller deres sommerferie.

Er det uden for de store ferier, så er 3 måneder nok godt. Men er selv typen, der sender ud i god tid, så har folk ikke en undskyldning for at melde fra.

Til vores bryllup sidste år, sendte vi - syntes vi - ud i god tid (april/maj med bryllup i september). Fik kun et afbud og det var nogen, der var blevet inviteret til bryllup samme dag og havde fået indbydelsen ca. 1 uge før vores.

Et alternativ er, at lade det sive at I holder bryllup en specifik dag. Så booker folk kalenderen og dem som ikke bliver inviteret, de bliver skuffet uanset hvad.

Anmeld

26. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Zeus skriver:

vi har lige fået invitation i lørdags og det skal foregå d. 27 maj.

vi fik også en invitation i starten af denne måned, hvor det skal foregå d. 28.april.

Anmeld

26. marts 2012

Kay

man kan jo sende en "safe the date" kort ud... bare med datoen... i rigtig god tid så folk ikke booker andet...

vi skal vies d. 23 juni... og vi har først kunne booke tid på rådhuset (til en udendørs vielse) efter vi har fået vores prøvelses ates.... den tager ca. 3 uger at få efter man har sendt papirene... og den gælder kun i 4 måneder fra den er udstet...

vi fik vores fredag eftermiddag og jeg har booket tid i dag... så nu ved jeg hvad tid vi skal vies og kan sende invitationer ud....

hvis det er kirke bryllup kan man godt booke tid uden at havde prøvelses atesten og så kan man jo sende invitationen ud så snart man har alt på plads (der skal være på plads)

Anmeld

26. marts 2012

HeidiØ

Vi skal giftes 1/9 og sendte invitationer ud for 2 uger siden

Anmeld

26. marts 2012

lilledittemor

Vi sendte save-the-date's ud næsten et år inden.
Invitationerne sender vi ud om en lille måned.

Vi skal giftes + barnedåb d. 08.09.2012

Tillykke

Anmeld

26. marts 2012

Zeus

Tak for svar allesammen

Og tak for lykønskningerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.