nogen der har oplevelse noget lign. - hoster "vand" op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

2721

Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men når Charlie ligger ned/sover hoster han ofte vand op-gennemsigtig væske, der ikke er slimet.
Det lyder som om han har en masse væske/vand i halsen når han hoster lyder det som om han er ved at blive kvalt.
Nogen det har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Holbæktrunten

Puslingen skriver:

Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men når Charlie ligger ned/sover hoster han ofte vand op-gennemsigtig væske, der ikke er slimet.
Det lyder som om han har en masse væske/vand i halsen når han hoster lyder det som om han er ved at blive kvalt.
Nogen det har oplevet det?

Hvæser han generelt i vertrækningen?

Så kan det være vand i lungerne, og skal behandles med det samme - men synes under alle omstændigheder at det lyder som noget du skal tage ham til lægen med...

Anmeld

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lyder som om han trænger til at blive tjekket af lægen! God bedring med ham. Vh stine

Anmeld

26. marts 2012

2721

Vi var til lægen i går aftes hvor han også havde gjordt det og lægen sagde det blot var en forkølelse. I formiddags virkede han okay frisk da han havde fået panodil og legede fint.
Men nu ligger han og sover og hans vejrtrækningen lyder ikke for god, men ikke værre end i går.
Han har dog også fået kraftig diarre og høj feber.

Anmeld

26. marts 2012

Holbæktrunten

Puslingen skriver:

Vi var til lægen i går aftes hvor han også havde gjordt det og lægen sagde det blot var en forkølelse. I formiddags virkede han okay frisk da han havde fået panodil og legede fint.
Men nu ligger han og sover og hans vejrtrækningen lyder ikke for god, men ikke værre end i går.
Han har dog også fået kraftig diarre og høj feber.

Sørg for at han får RIGELIG med væske - og bliver han slap og apatisk er det afsted til vagtlægen med det samme!

Anmeld

26. marts 2012

2721

Det er der ingen tvivl om at vi gør!
Jeg tror dog lige meget hvad at jeg lige ringer til lægen når han vågner.
Føler mig bare som en pyller mor, da vi stod host vagtlægen igår og han sagde vi ikke havde behøvet at komme grundet "lidt" opkast og hoste

Anmeld

26. marts 2012

Holbæktrunten

Puslingen skriver:

Det er der ingen tvivl om at vi gør!
Jeg tror dog lige meget hvad at jeg lige ringer til lægen når han vågner.
Føler mig bare som en pyller mor, da vi stod host vagtlægen igår og han sagde vi ikke havde behøvet at komme grundet "lidt" opkast og hoste

Vagtlæger er nogle røvhuller... Hold på at du vil have dit barn tjekket, hvis du er utryg. Nærmer feberen sig de 40 skal du i hvert fald ringe - og 39 hvis han får panodil.

NB! Husk at citere de indlæg du vil besvare - ellers kan vi ikke se at du har skrevet :0)

Anmeld

26. marts 2012

2721

Det skal jeg nok i går fik de min mening at vide da de første nægtede at se ham fordi jeg ikke ville tage hans temp samtidig med han var ved at kløjes i sit eget bræk.
Hans temp er 39,2 sidst jeg tog den, kan ikke få der panodil i ham, han spytter hoster det flydende ud og stikpiller kommer retur med det samme.

Kan af en eller anden irriterende årsag ikke længere citer på min iPhone og charlie sover oven på mig så kan ikke komme til min com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.