søger ny lejlighed eller hus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

bobbles

ja vi sidder i en 3 værelses lejlighed til næsten 7000 kr det er fandme mange penge!

sad og kiggede på bolig portalen på en stor 4. værelses lejlighed til 5600 i Nivå det er fandme dyrt at bo i frværk vi vil meget gerne have noget andet som er lidt billigere, og er der nogen der kender et sted må de meget gerne skrive

men det skal være i nordsjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

My Babygirl

En 4 værelses til 5600,- er da ikke dyrt?

Anmeld

26. marts 2012

bobbles

My Babygirl skriver:

En 4 værelses til 5600,- er da ikke dyrt?

nej det var jo os bare 1 ud af mange lejligheder jeg havde kigget på, i og med vi sidder i en 3 VÆRELSES LEJLIGHED TIL 7000 KR!! se det synes jeg er vanvittig dyrt også man kan få en 4 værelses til 5600 det er jo vildt er der skal være sådan en stor forskel.

Anmeld

26. marts 2012

Humanincubator

Prisen man betaler for beliggenhed :/ Jeg bor pt i en lejlighed i Århus. 47 m2 til næsten 5000.. Havde en 80 m2 i Herning til en pris, der var lavere :/

Anmeld

26. marts 2012

My Babygirl

Frøken Christiansen skriver:

nej det var jo os bare 1 ud af mange lejligheder jeg havde kigget på, i og med vi sidder i en 3 VÆRELSES LEJLIGHED TIL 7000 KR!! se det synes jeg er vanvittig dyrt også man kan få en 4 værelses til 5600 det er jo vildt er der skal være sådan en stor forskel.

Ah okay, så havde jeg misforstået det du skrev.

Men du har helt ret! Vildt at der kan være så enorm stor forskel på priserne og størrelserne af en lejlighed..

Anmeld

26. marts 2012

bobbles

My Babygirl skriver:

Ah okay, så havde jeg misforstået det du skrev.

Men du har helt ret! Vildt at der kan være så enorm stor forskel på priserne og størrelserne af en lejlighed..

ja for vi bor i frværk i nordsjælland en meget lille by også skulle bo i nivå meget tættere inde mod byen til kun 5600! det er helt vildt

Anmeld

26. marts 2012

Jonatansmor

ja for vi bor i frværk i nordsjælland en meget lille by også skulle bo i nivå meget tættere inde mod byen til kun 5600! det er helt vildt

Du ved godt du kan få testet din husleje igennem huslejenævnet?

Især hvis du bor i det private, er der en god mulighed for den er sat for højt.

Men det kræver tålmodighed, meget af det ... de arbejder bare på et andet plan end os dødelige ....

Anmeld

26. marts 2012

jydeinden

Humanincubator skriver:

Prisen man betaler for beliggenhed :/ Jeg bor pt i en lejlighed i Århus. 47 m2 til næsten 5000.. Havde en 80 m2 i Herning til en pris, der var lavere :/

det er altså også dyrt.. vi bor også i århus, en 3 vær. på 64 kvm til 3500 kr

Anmeld

26. marts 2012

bobbles

Jonatansmor skriver:

Du ved godt du kan få testet din husleje igennem huslejenævnet?

Især hvis du bor i det private, er der en god mulighed for den er sat for højt.

Men det kræver tålmodighed, meget af det ... de arbejder bare på et andet plan end os dødelige ....

nej jeg bor i lejehus gennem et boligselskab

Anmeld

26. marts 2012

MorTil4<3

ja vi sidder i en 3 værelses lejlighed til næsten 7000 kr det er fandme mange penge!

sad og kiggede på bolig portalen på en stor 4. værelses lejlighed til 5600 i Nivå det er fandme dyrt at bo i frværk vi vil meget gerne have noget andet som er lidt billigere, og er der nogen der kender et sted må de meget gerne skrive

men det skal være i nordsjælland

7000 er det ren husleje ??
eller er det med det hele???

vi bor nemlig centralt i Næstved i en 3 værelses på 112 kvm,
og vi giver 6950 kr med vand, varme og stofa stor pakke til fjernsynet
og det er ihvertfald ikke dyrt
det er tilpas og en af det bedere priser end jeg ser mange andre til i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.