andre med madlog problemer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

bobbles

ja jeg har ikke kunnet forny min madlog konto i et stykke tid da den skriver efter jeg har indtastet mine kort oplysninger så skal jeg taste den secure kode som jeg har fra banken, WTF!!??? Det er da ikke én kode jeg har fået eller kender noget til. og har aldrig haft problemer før det er først nu, nogen der ved hvad man kan gøre eller om man skal kontakte banken??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Michael healer

ja jeg har ikke kunnet forny min madlog konto i et stykke tid da den skriver efter jeg har indtastet mine kort oplysninger så skal jeg taste den secure kode som jeg har fra banken, WTF!!??? Det er da ikke én kode jeg har fået eller kender noget til. og har aldrig haft problemer før det er først nu, nogen der ved hvad man kan gøre eller om man skal kontakte banken??

Ups fejl, hvis du har problemer med at betale , så kontakt madlog og forklar dem problematikken, så kan de sikkert hjælpe

Anmeld

26. marts 2012

bobbles

Michael healer skriver:

Ups fejl, hvis du har problemer med at betale , så kontakt madlog og forklar dem problematikken, så kan de sikkert hjælpe

ja det er lidt underligt for der er masser af penge på kontoen så det er ikke det

Anmeld

17. april 2012

bobbles

JensMH skriver:

Jeg har selv været rigtig glad for at bruge   ichange.com

Det er 100% gratis og giver dig en række online værktøjer til at hjælpe med holde styr på din vægt og sundhed.

Det bedste er, at det giver dig adgang til en Wellness vejleder, der kan hjælpe dig med at nå dine mål

herbalife? nej tak du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.