Dørgitter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.752 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Nadia&Daniel

Hej Alle

Er der nogen som ved hvor man kan få Dørgitter som kun måler ca. 60-65 cm?

Nu har jeg prøvet at søge efter det i 30 min nu på nettet, men giver sgu snart op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Hvem?

Nadia&Daniel skriver:

Hej Alle

Nu har jeg prøvet at søge efter det i 30 min nu på nettet, men giver sgu snart op...

Vi købte gitre i Jemogfix for et par uger siden, kan ikke huske de direkte mål, men de skulle nemlig også være smalle - de kostede 299,- pr stk...

Anmeld

26. marts 2012

Pinkrose

Nadia&Daniel skriver:

Hej Alle

Jeg har set flere dage efter det og kan heller ikk rigtig finde noget 

Det er vildt fustrende

Anmeld

26. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

Hvad med dem i Ikea? De virker små i det... Vi har et i døren til altanen det er ca 70 cm og kan så forlænges og det skal IKKE skrues fast - dog er det faktisk meget stabilt.

Anmeld

26. marts 2012

Nadia&Daniel

Hvor mærkeligt!! Der står jeg har oprettet denne debat den 26 marts. 2012 - det vil sige i dag. Men har ikke oprette noget i dag..

Anmeld

26. marts 2012

Pinkrose

Nadia&Daniel skriver:

Hvor mærkeligt!! Der står jeg har oprettet denne debat den 26 marts. 2012 - det vil sige i dag. Men har ikke oprette noget i dag..

Ej hvor underligt. Har du så fundet et sted hvor man kan købe dem i den str

Anmeld

26. marts 2012

Håber

Jeg ved min far mangler en i samme str og han har fundet en i babysam mener til 400kr

Anmeld

26. marts 2012

Janni.

Tjek dette dørgitter

Varenummer: 239102

Dørgitter MG4 - metal, hvid

Godkendt metalgitter.
Justeres nemt i bredden - passer til åbninger fra 60,4 til 101,4cm.
Monteringsbelag - fastgøres med skruer.

Anmeld

26. marts 2012

Nadia&Daniel

Har fundet "fejlen" - det er nemlig ikke mig som har oprette denne debat - men derimod MIN MAND

Han var alene hjemme i dag med vores datter - og hun var næsten i kattebakken 3 gange, så nu vil han vil have gitte på døren. Men han kunne ikke finde noget, og så tænkte han: "nu når jeg ikke kan ringe til konen, hvad gør jeg så" - tænke tænke tænke - "jeg prøver sgu baby.dk"

En kone med en mand som nu er lidt mere tilhænger af baby.dk og nu forstår konen og hendes brug af tid på baby.dk

Anmeld

26. marts 2012

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Har fundet "fejle" - det er nemlig ikke mig som har oprette denne debat - men derimod MIN MAND

Han var alene hjemme i dag med vores datter - og hun var næsten i kattebakken 3 gange, så nu vil han vil have gitte på døren. Men han kunne ikke finde noget, og så tænkte han: "nu når jeg ikke kan ringe til konen, hvad gør jeg så" - tænke tænke tænke - "jeg prøver sgu baby.dk"

En kone med en mænd som nu er lidt mere tilhænger af baby.dk og nu forstår konen og hendes brug af tid på baby.dk

Hehe godt han har baby.dk så Men han skulle da også næsten have en profil herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.