Oldies but goodies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Skouboe

Frejas elskede velour bukser var efterhånden ved at være knickers, så jeg måtte i gang med symaskinen, så staklen ikke måtte gå med bleen bar... Jeg synes i øvrigt at det er vildt at min lille pige nu er på vej over i 110 - hun er kun lige blevet 3 i januar.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor er de fine

Anmeld

26. marts 2012

Skouboe

AnjaM skriver:

Hvor er de fine

Tak Jeg håber at hun bliver glad for dem...

Anmeld

26. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Skouboe skriver:

Tak Jeg håber at hun bliver glad for dem...

Det tror jeg bestemt

Min 3-årige Sofie ville i hvert fald Ælske sådan nogle lækre, bløde bukser

Anmeld

26. marts 2012

Maja_4000

Hvor er de søde

Må jeg spørge om noget ? :b Jeg har nemlig også syet et par i velour , men jeg synes bare ikke det holder særlig godt .. Caroline havde dem på én gang , og så var der næsten slidt hul på knæene .. Har jeg købt noget dårligt stof eller .. ?

Anmeld

26. marts 2012

malo

Skouboe skriver:

Frejas elskede velour bukser var efterhånden ved at være knickers, så jeg måtte i gang med symaskinen, så staklen ikke måtte gå med bleen bar... Jeg synes i øvrigt at det er vildt at min lille pige nu er på vej over i 110 - hun er kun lige blevet 3 i januar.

De er da lækre sikke smækker hun bliver, og hold da op nogle lange ben hun har

Anmeld

26. marts 2012

MomInTheMaking

Skouboe skriver:

De er bare rigtig lækre..

Anmeld

26. marts 2012

Skouboe

Maja_4000 skriver:

Hvor er de søde

Må jeg spørge om noget ? :b Jeg har nemlig også syet et par i velour , men jeg synes bare ikke det holder særlig godt .. Caroline havde dem på én gang , og så var der næsten slidt hul på knæene .. Har jeg købt noget dårligt stof eller .. ?

Jeg tror at stoffet har været dårligt eller hun har været ekstremt uheldig. Freja går i børnehave og er bestemt ikke typen der passer på noget som helst af sit tøj og de gamle hun havde er stadig hele og fine og viser ikke tegn på slid, selvom hun har brugt dem i næsten 3/4 år.

Anmeld

26. marts 2012

Skouboe

AnjaM skriver:

Det tror jeg bestemt

Min 3-årige Sofie ville i hvert fald Ælske sådan nogle lækre, bløde bukser

Det finder jeg ud af når hun kommer hjem fra børnehave i dag Hun er en rigtig diva, så mon ikke? Jeg gætter på at de blomstrede bliver favoritten...

Det er lidt skægt. Jeg har syet mange forskellige slags bukser til hende, med lynlåse og lommer og tittekanter og applikationer, sømandsbukser med klap osv.... og den her enkle model er bare hendes favorit.

Anmeld

26. marts 2012

Skouboe

malo skriver:

De er da lækre sikke smækker hun bliver, og hold da op nogle lange ben hun har

Tak

Ja, det er helt vildt... der er en eller anden der har puttet substral i hendes mad det er helt sikkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.