min stakkels lille dreng:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

2721

Årh altså ligger her i sengen med en dreng der er hårdt ramt af feber, snot/slim i halsen og hoste. Tidliger brækkede han sig i lange baner og vi tog til vagtlægen som sagde det bare var en forkølelse og vi Skulle give ham panodil for feber og smerter.

Han hoster meget af tiden så meget at vi ikke har kunnet lade ham sove alene, så han sover op af mig.
Men årh hvor mit hjete græder for ham, hold da op hvor har hAn det skidt

Undskyld for mit ynkelige indlæg havde bare brug for at komme ud med det og så tænker jeg, hvor er i seje alle jer hvis børn har eller har haft det sådan. For ærlig talt da Charlie bare hostede og brækkede sig i et væk og næsten ikke kunne få vejret gik jeg altså ret meget i panik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Koen.

Stakkels lille mand sender et stort knus jeres vej smukke

Anmeld

26. marts 2012

FruHolm <3

Puslingen skriver:

Årh altså ligger her i sengen med en dreng der er hårdt ramt af feber, snot/slim i halsen og hoste. Tidliger brækkede han sig i lange baner og vi tog til vagtlægen som sagde det bare var en forkølelse og vi Skulle give ham panodil for feber og smerter.

Han hoster meget af tiden så meget at vi ikke har kunnet lade ham sove alene, så han sover op af mig.
Men årh hvor mit hjete græder for ham, hold da op hvor har hAn det skidt

Undskyld for mit ynkelige indlæg havde bare brug for at komme ud med det og så tænker jeg, hvor er i seje alle jer hvis børn har eller har haft det sådan. For ærlig talt da Charlie bare hostede og brækkede sig i et væk og næsten ikke kunne få vejret gik jeg altså ret meget i panik

Årh stakkels lillemand <3

Du siger han hoster meget, har du prøvet at give ham Benylan hostemiddel? Det får min søn når han hoster meget det beroliger hans hals så han ikk hoster så meget 

(min svigerinde arbejder på et apotek så hun ved hvilket og hvad mængde de små må få

God bedring med ham  

Anmeld

26. marts 2012

2721

tanja. skriver:

Stakkels lille mand sender et stort knus jeres vej smukke

Tak søde, han har også fået snot næse og kraftig diarre igen, så det er jo bare skønt

Anmeld

26. marts 2012

2721

MinBabyOscar <3 skriver:

Årh stakkels lillemand <3

Du siger han hoster meget, har du prøvet at give ham Benylan hostemiddel? Det får min søn når han hoster meget det beroliger hans hals så han ikk hoster så meget 

(min svigerinde arbejder på et apotek så hun ved hvilket og hvad mængde de små må få

God bedring med ham  

tusind tak
Det vil jeg da klart lige spørge lægen om

Anmeld

26. marts 2012

bullerbassen

26. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Tak søde, tror snart alle er træt af mit ynk om sygdom

Anmeld

26. marts 2012

B&J

åhhh vi har lige været turen igennem det gør så ondt i ens hjerte... her hæver vi sengen og giver ham te med stor skud honning 3 dage efter hoster han næsten ikke mere

håber snart det er over

Anmeld

26. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Tak søde, tror snart alle er træt af mit ynk om sygdom

Jeg er ikke  Vi kan bytte med mit ynk ...

Anmeld

26. marts 2012

2721

B&J skriver:

åhhh vi har lige været turen igennem det gør så ondt i ens hjerte... her hæver vi sengen og giver ham te med stor skud honning 3 dage efter hoster han næsten ikke mere

håber snart det er over

Tak, det håber jeg virkelig også, nu har han været syg så længe at jeg ikke orker mere
Dejligt han næsten er helt frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.