Jeg er simpelthen lykkelig <3
Min datter er lidt over tre uger nu, og jeg synes bare alt er skønt

Hendes fødselsvægt var på 3430 gram (født en fredag, kl. 02.09), torsdagen efter sagde vægten 3600, fredagen ugen efter var vægten steget til 3800 og i fredags, tre uger gammel, vejede hun 4100, så der må være nok næring i madpakkerne

Har døjet med brystbetændelse og har fået penicillin for det, og håber det forbliver væk. Forhåbentligt kommer det også til at hjælpe at lillepigen har fået sig en sut i fredags, så nu behøver hun ikke længere at falde i søvn ved mit bryst, som hun ellers har haft en tendens til. Og det har ført til, hun har haft voldsomt ondt i maven

Heldigvis begyndt at blive bedre..
Hun er den dejligste lille pige, jeg elsker hende virkelig højt

Vidste, hun ville bringe lykke, men det overvælder mig alligevel, at en så lille skabning kan bringe så enorm lykke. For både mig og hendes far

Hun smiler og stirrer med sine store øjne og har travlt med at kigge på alting, når hun altså er mæt og tilfreds

Her i den næste uge skal Mathias (hendes far/min kæreste) i praktik, så for at han kan få sin søvn, sover jeg i stuen på vores ekstra seng (tættest på puslepladsen) mens han snupper soveværelset. Bliver sgu underligt at sove "alene".. Men heldigvis kun indtil fredag.
Og jeg skal igang med planlægningen af barnedåben, der gerne skulle være i slutningen af april. Har I nogle gode ideer eller råd må I meget gerne komme med dem

Farvetemaet bliver gult / orange / limegrøn og hendes navn bliver Sophia. Sophia Aurora

((Sophia betyder visdom, og Aurora er navnet på polarlyd (nordlys og sydlys), en nordisk rød/hvid sommerfugl og så er det navnet på den romerske gudinde for morgenrøden

))
Og så lige et par billeder af vores stolthed : Fars pige og mors smiletrold