lille hjælper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

VNB

Årh hvor er han kær og tillykke med det nye hjem

1000 1000 tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Hvor ér han bare sød Og synes bare han er vokset helt vildt hver gang man ser billeder af ham 

iih 1000 tak søde! 

Ja jeg føler også bare at han vokser helt vildt lige nu! og der sker også så mange ting! han løber rundt, begyndt at snakke osv. stoooop jeg kan slet slet ikke følge med! 

Jeg synes også at de er i den alder nu, hvor alt det baby agtige er ved at være helt væk snart. Nu er de RIGTIGE børn! 

Anmeld

26. marts 2012

Maja_4000

VNB skriver:

iih 1000 tak søde! 

Ja jeg føler også bare at han vokser helt vildt lige nu! og der sker også så mange ting! han løber rundt, begyndt at snakke osv. stoooop jeg kan slet slet ikke følge med! 

Jeg synes også at de er i den alder nu, hvor alt det baby agtige er ved at være helt væk snart. Nu er de RIGTIGE børn! 

Nemlig .. Han ligner slet ikke en baby mere Hehe

Min mor er flyttet til Odense for at læse og ser derfor kun Caroline i weekenderne (nogle gange kun hver anden) og hun siger at hun kan se forskel fra hver gang .. At hun bliver mere og mere barn at se på og mindre og mindre baby  Hun er stadig min LILLE baby ! :b Hehe

Anmeld

26. marts 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Ham havde vi med os idag 

Vi har været oppe for at male det sidste og ligge nyt tæppe på inde på Viktor værelse i det nye hus (som vi flytter ind i i næste uge! weeee )

og så gik vores lille hjælper ellers igang med at støvsuge   det så bare så sødt og sjovt ud! 

Hold op, sider bare og smelter helt...

Anmeld

26. marts 2012

Sakris

VNB skriver:

jamen så tænkt positivt søde: Nu kan det KUN gå fremad 

Har i kik på noget nyt så? og hvad med job? 

Ja det er vildt heldigt at vi fik lov til at leje huset, og selv gøre så meget ved det til næsten ingen penge Det er jo blevet ret personligt preget af os nu, og vores udlejer er bare så flink, og synes det er rigtig dejligt at vi gider gøre lidt (hehe det stiger jo også i værdi for ham... så det kan jeg da godt forstå 

så det er vist det man kalder en Win-Win! 

Ja, det prøver jeg også. Men det går ikke så godt. Vi begynder først at kigge på noget andet når jeg er i job, for så kan vi flytte derhen hvor jeg skal arbejde. Håber kun der går et par måneder før jeg har fundet noget fagrelevant arbejde. Har sat alle antenner ude i mit netværk. Nu må vi se om det kan få en effekt.

At det er billigt gør det jo bare endnu bedre. Vi har lidt en drøm om at kunne købe hus indenfor 2 år. Så må hellere fortsætte med jobsøgningen... Haha!

Anmeld

26. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Han er bare sød. Man kan jo få lyseblå legetøjs støvsugere... bare til info. Liam har sådan en og er viiiiiiiiiiild med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.