Hummel anorak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Sunds97

Jeg er blevet helt vild med den der hummel anorak.

Jeg er bare lidt i tvivl angående strørrelsen. Var inde i ønskebørn for at ville prøve den men de havde den selvfølgelig ikke lige i de størrelser.

Så tænkte på jer der har den, hvordan er den i størrelsen? Vi bruger normalt str. 86 i tøj, men er lidt i tvivl om det skal være str. 86 eller 80. Så vil gerne høre jeres erfaringer angående strørrelsen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

L&V

Sunds97 skriver:

Jeg er bare lidt i tvivl angående strørrelsen. Var inde i ønskebørn for at ville prøve den men de havde den selvfølgelig ikke lige i de størrelser.

Så tænkte på jer der har den, hvordan er den i størrelsen? Vi bruger normalt str. 86 i tøj, men er lidt i tvivl om det skal være str. 86 eller 80. Så vil gerne høre jeres erfaringer angående strørrelsen....

Syntes generelt at hummels ude tøj er småt i str.

Anmeld

25. marts 2012

morethanperfect

Sunds97 skriver:

Hummel er rigtig småt i str...

Anmeld

25. marts 2012

MosterA

Vi har købt den til vores søn. Han er knap 7 md. bruger str. 74 i tøj. Prøvede en str 80 men den passede ham nu og da han skal passe den hele sommeren over har vi taget en str. 92 og det er ikke engang fordi den virker voldsom stor til ham. Den er selvfølgelig lang i ærmerne men den smøger vi bare op til at starte med. 

Hvis jeg var dig ville jeg købe den min. et nr. større end dit barn bruger nu.

Anmeld

25. marts 2012

Sunds97

Okay mange tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.