Quilling :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.282 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

sabi1979

Hejsa , jeg er nybegynder med Quilling, men jeg vil lige høre om der er nogen der ligger inde med nogle Quilling mønstre (ikke kun billeder, men også vejledning til hvordan tingene laves)    

Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

MomInTheMaking

sabi1979 skriver:

Hejsa , jeg er nybegynder med Quilling, men jeg vil lige høre om der er nogen der ligger inde med nogle Quilling mønstre (ikke kun billeder, men også vejledning til hvordan tingene laves)    

Sabrina

Jeg har ikke prøvet det før, men jeg har overvejet det, da jeg kunne se at Søstrene grene havde både papir og "redskab" til det. (og det er jo billigt derinde.)

har lige googlet lidt og her er der da lidt.. jeg kan desværre ikk gøre det til et link, da min com er helt ude i hampen..xD

increations.blogspot.com/p/paper-quilling.html

håber det kan bruges.

Anmeld

26. marts 2012

MomInTheMaking

Mom In The Making skriver:

Jeg har ikke prøvet det før, men jeg har overvejet det, da jeg kunne se at Søstrene grene havde både papir og "redskab" til det. (og det er jo billigt derinde.)

har lige googlet lidt og her er der da lidt.. jeg kan desværre ikk gøre det til et link, da min com er helt ude i hampen..xD

increations.blogspot.com/p/paper-quilling.html

håber det kan bruges.

http://increations.blogspot.com/p/paper-quilling.html

SÅDAN. hehe.. tror jeg skal prøve den rose der er derinde, den ser nem ud når man er begynder.^^

Anmeld

26. marts 2012

sabi1979

http://increations.blogspot.com/p/paper-quilling.html

SÅDAN. hehe.. tror jeg skal prøve den rose der er derinde, den ser nem ud når man er begynder.^^

Hej, tusind tak, det ser bare så flot ud det hun laver og nogle af blomsterne skal jeg lave de ser nemlig nem ud ( nu hvor jeg selv er nybegynder)

Sabrina

Anmeld

27. marts 2012

MomInTheMaking

sabi1979 skriver:

Hej, tusind tak, det ser bare så flot ud det hun laver og nogle af blomsterne skal jeg lave de ser nemlig nem ud ( nu hvor jeg selv er nybegynder)

Sabrina

Np.. Synes det var meget sjovt der var andre der havde overvejet det. hehe

Ja, hun er virkelig dygtig og det er vidst en ret god guide.

^^ du må endelig lægge billeder ind når du får lavet noget, vi gerne se det. hehe.. er selv lige gået i gang med at lære og hækle efter opskrift, så der går nok lidt før jeg kaster mig over quilling.

god fornøjelse.

Anmeld

27. marts 2012

sabi1979

Np.. Synes det var meget sjovt der var andre der havde overvejet det. hehe

Ja, hun er virkelig dygtig og det er vidst en ret god guide.

^^ du må endelig lægge billeder ind når du får lavet noget, vi gerne se det. hehe.. er selv lige gået i gang med at lære og hækle efter opskrift, så der går nok lidt før jeg kaster mig over quilling.

god fornøjelse.

Jeg syntes faktisk det er helt sjovt jeg sad og hyggede med det igår og det gik da meget fint Jeg skal nok ligge billeder ind, når jeg er færdig med mine kort

Sabrina

Anmeld

27. marts 2012

MomInTheMaking

sabi1979 skriver:

Jeg syntes faktisk det er helt sjovt jeg sad og hyggede med det igår og det gik da meget fint Jeg skal nok ligge billeder ind, når jeg er færdig med mine kort

Sabrina

det vil jeg glæde mig til.^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.