Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: og så helt selv uden hjælp.. Er ski lidt stolt af mine ret skjulte evner..
og så helt selv uden hjælp.. Er ski lidt stolt af mine ret skjulte evner..
Månsson skriver: Girl power Sikke en sej single kvinde du er Who needs a man
Girl power Sikke en sej single kvinde du er Who needs a man
An&Jo skriver: hehe.. det er faktisk første gang nogensinde jeg har bevæget mig ud i at samle et møbel.. Men ja, who needs a man??
hehe.. det er faktisk første gang nogensinde jeg har bevæget mig ud i at samle et møbel.. Men ja, who needs a man??
Månsson skriver: En gang ska jo være den første og nu ved du jo at du kan
En gang ska jo være den første og nu ved du jo at du kan
haha fantastisk - kan du ikke lære mig lidt? jeg er en dør til at samle ting
An&Jo skriver: ja det er rigtigt.. Men er spændt på hvad han siger til den når han kommer hjem fra hans far imorgen eftermiddag..
ja det er rigtigt.. Men er spændt på hvad han siger til den når han kommer hjem fra hans far imorgen eftermiddag..
FrkZier skriver: haha fantastisk - kan du ikke lære mig lidt? jeg er en dør til at samle ting
Månsson skriver: Åh er det en overraskelse til ham, ej hvor spændende
Åh er det en overraskelse til ham, ej hvor spændende
An&Jo skriver: hehe, det troede jeg også at jeg var, så er blevet overrasket over mine egne evner.. så et råd må vel være at du bare skal springe ud i det..
hehe, det troede jeg også at jeg var, så er blevet overrasket over mine egne evner.. så et råd må vel være at du bare skal springe ud i det..
haha det ender altid i en katastrofe når jeg prøver, sidst resulterede det i et MEGET skævt altanbord og en MEGET hidsig mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128