Kan han melde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at kæresten og jeg ikke kan få det til at fungere. Han behandler mig meget dårligt! I dag er det søndag, så kan ikke ringe til mødrehjælpen eller lign. Mit spørgsmål lyder: kan min 4 mdr gamle datters far melde mig til politiet hvis jeg imod hans vilje tager vores datter med mig når jeg går indtil vi finder en løsning enten selv eller i statsforvaltningen. Han vil have min datterbliver hos ham, men at jeg skal gå. Det kan bare SLET IKKE komme på tale! Håbet nogen kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Rosa

Send ham en besked om at du er taget hjem til dine forældre nogle dage. Så har du informeret ham - hvilket du kan bevise -  og kan tage afsted. Et barn på 4 mrd. er der ingen tvivl om skal være hos sin mor. Nej - han kan intet gøre i den situation. Det er først når du flytter adresse at I kan afgøre hvor barnet skal bo og du vil 110% sikkert få jeres barn på din adresse når h*n er så lille. 

Anmeld

25. marts 2012

l.kjoeller

Kan desværre ikke hjælpe med svar men du får lig en stor

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

TusindTusind tak for svar. Det lettede! 

Anmeld

25. marts 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at kæresten og jeg ikke kan få det til at fungere. Han behandler mig meget dårligt! I dag er det søndag, så kan ikke ringe til mødrehjælpen eller lign. Mit spørgsmål lyder: kan min 4 mdr gamle datters far melde mig til politiet hvis jeg imod hans vilje tager vores datter med mig når jeg går indtil vi finder en løsning enten selv eller i statsforvaltningen. Han vil have min datterbliver hos ham, men at jeg skal gå. Det kan bare SLET IKKE komme på tale! Håbet nogen kan hjælpe..

børn under et års alderen bør blive hos deres mor, og det mener de fleste kommuner og hvad det ellers hedder dem der tager stilling til den slags...  

så du skal selvfølgelig tage jeres datter med dig..

Anmeld

25. marts 2012

millemai

Hurtigt svar: nej han kan ikke melde dig - og du må ikke engang overveje at lade hende blive hos ham, hvis du ønsker bopælsretten. Flyt i øvrigt jeres adresser så hurtigt som muligt til jeres midlertidige bopæl.

Er i øvrigt enig med de andre piger herinde. Dog ville jeg kun fortælle ham hvor jeg tog hen, hvis jeg ikke var bange for ham.

Anmeld

25. marts 2012

Dansker I Holland

Nope det kan han ikke. Børn under 1 år skal blive hos deres mor. Så tag du bare hende med dig

Anmeld

25. marts 2012

Victoriasmor88

Jeg tror ikke at det er en sag politiet vil tage seriørst hvis han ringer og siger at hans datter befinder sig hos sin mor i bedsteforældrenes hjem. Det ved han sikkert også godt  Kom du hellere væk derfra, trusler om at melde til politiet hjælper heller ikke, men eftersom han ikke behalnder dig godt er han vel ikke meget klogere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.