Hvorfor vil han ikke sove,.?:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

onlyme

Hej

Jeg har en dejlig lille guldklump på de 8 mdr
Han har sovet igennem siden han var 1 mdr ca, men den sidste tid knap en mdr har han sovet så ringe hver nat, han vågnede i nat hvert 5 min hele natten, og intet hjelp ham med at finde ro, han vågner for at få sutten for så derefter at falde i søvn igen,. Har prøvet med masser af luft inden sengetid, langt bad, forskelligt mad, og udluftning osv, intet hjælper som sagt,. Nu kommer jeg til at gå alene med ham hjemme fra imorgen af, og frygter det en smule for jeg går og er så træt, mest den første tid om morgenen men alligevel, jeg er gravid i 24 uge, så det gør ikke trætheden bedre,.! Er der nogle der har døjet med det samme eller nogle som bare kunne komme med lidt gode råd til hvad jeg skal gøre for hasn sover godt igen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

lycly

Får han bryst/flaske lige inden han kommer i seng? Og falder han i søvn i sin egen seng?

Det er jo omkring de 8 mdr (min datter er samme alder) at de begynder at "opdage" at de ikke hænger sammen med os mere, men at de er et selvstændigt menneske. Og det kan godt give lidt seperationsangst og et behov for tryghed. Så prøv at lad ham falde i søvn hos dig eller hans far. Eller prøv med noget godnatgrød

Anmeld

25. marts 2012

onlyme

LunaLykke skriver:

Får han bryst/flaske lige inden han kommer i seng? Og falder han i søvn i sin egen seng?

Det er jo omkring de 8 mdr (min datter er samme alder) at de begynder at "opdage" at de ikke hænger sammen med os mere, men at de er et selvstændigt menneske. Og det kan godt give lidt seperationsangst og et behov for tryghed. Så prøv at lad ham falde i søvn hos dig eller hans far. Eller prøv med noget godnatgrød

Jeg har prøvet det hele, brød/grød/flaske/vælling/yoghurt osv,. Intet hjælper, nej han falder i søvn i hans egen seng, han kan ikke sove hos os, ligeså snart han bliver lagt sover han,.! det er først omkring 23.00 stykker han begynder at vågne :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.