Begynder fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Den kommende far

rookie mistake - Skulle skifte ble på Viktor men glemte at ligge noget over ham da jeg fjernede bleen = en trøje våd af tis

http://babydutten.blogspot.com/

Mvh

Den kommende far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Jonatansmor

Den kommende far skriver:

rookie mistake - Skulle skifte ble på Viktor men glemte at ligge noget over ham da jeg fjernede bleen = en trøje våd af tis

http://babydutten.blogspot.com/

Mvh

Den kommende far

LOL! Det der bliver ikke det værste du udsætter dig selv for, liste over klamme ting jeg til dato har oplevet:

Da han var spæd fik han hurtigtmave, på puslebordet, fuldstændigt uprovokeret står der bare lårtyk stråle af lort ud over gulvtæppet, min morgenkåbe og katten. Udfordringen i det, var ikke at lade være med at reagere - det var at få katten vasket ren igen!

Så var der den nat han fik sit maveonde, jeg nåede ham først, fik opkast ud over den nøgne krop. Farmand fattede ikke en skid og sov sødt inde i sin egen seng. Udfordringen var her ikke at glide i det ude i køkkenet, på vej ind efter far.

Så var der den morgen hvor han spiste hele sin havregrød og kastede det op umiddelbart efter. Igen var det mig der stod til måls, denne gang i morgenkåbe. Far var hurtig og fik taget drengen mens jeg gik i bad.

Så er der alle de kysser man får, med savl, snot, madrester. Man tørrer det knapt nok af, man er bare lykkelig for kysser....

Sjovt som ens standardniveau for klamme ting, stiger når det er ens eget barn?!

Anmeld

26. marts 2012

Kløver

Haha hvor herligt, sådanne fejl tror jeg man altid kan komme til at lave også at man glemmer at vippe tappen ned inden man lukker bleen

Anmeld

26. marts 2012

Den kommende far

Jonatansmor skriver:

LOL! Det der bliver ikke det værste du udsætter dig selv for, liste over klamme ting jeg til dato har oplevet:

Da han var spæd fik han hurtigtmave, på puslebordet, fuldstændigt uprovokeret står der bare lårtyk stråle af lort ud over gulvtæppet, min morgenkåbe og katten. Udfordringen i det, var ikke at lade være med at reagere - det var at få katten vasket ren igen!

Så var der den nat han fik sit maveonde, jeg nåede ham først, fik opkast ud over den nøgne krop. Farmand fattede ikke en skid og sov sødt inde i sin egen seng. Udfordringen var her ikke at glide i det ude i køkkenet, på vej ind efter far.

Så var der den morgen hvor han spiste hele sin havregrød og kastede det op umiddelbart efter. Igen var det mig der stod til måls, denne gang i morgenkåbe. Far var hurtig og fik taget drengen mens jeg gik i bad.

Så er der alle de kysser man får, med savl, snot, madrester. Man tørrer det knapt nok af, man er bare lykkelig for kysser....

Sjovt som ens standardniveau for klamme ting, stiger når det er ens eget barn?!

Hehe Min kæreste prøvede for et par dage siden lidt det samme som du beskriver med afføringen. Pludselig mens hun skiftede ham stod der en stråle med lort op i hovedet på hende Han får movicol så han kan til tider have lidt tyndt afføring og kan derfor skyde til måls med det

Anmeld

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som Mick øgendal nok ville ha sagt: PPUUUHHHAAA  Vh Stine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.